شهرخودرو مشهد با وجود گلزنی مقابل ذوب‌آهن در لحظات پایانی یک امتیاز را هم از دست داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شهرخودرو در شرایطی که توانست از خریدهای جدیدش مقابل ذوب‌آهن بهره ببرد، در آستانه کسب یک امتیاز خانگی قرار داشت ولی گلی که میلاد کمندانی بازیکن تازه وارد مشهدی‌ها روی پاس عکاشه به ثمر رسانده بود، در لحظات تلف شده از بین رفت و بدون امتیاز شد.

آخرین خرید شهر خودرو در بازار نقل و انتقالات تابستانی، بعد از حضور کوتاه‌مدت در مقابل هوادار هفته چهارم، با نظر اکبر میثاقیان در ترکیب اولیه شهرخودرو برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت. ابوالفضل عکاشه، وینگر سرعتی که انگیزه‌های زیادی داشت تا مقابل تیم سابق و فصل گذشته خود بتواند بدرخشد و گلزنی کند، اما او برخلاف بازی‌هایی که برای ذوب‌آهن و هوادار در خط حمله انجام می‌داد، در شهرخودرو در پست وینگر به کار گرفته شد و یک گل ساخت.

ماموریت عکاشه، انتقال توپ از دفاع به حمله بود و با استارت‌های سریع خود سعی کرد بارها به قلب دفاع ذوبی‌ها بزند و روی دروازه حریف خلق موقعیت کند؛ به ویژه بعد از گل دریافتی شهر خودرو، وینگر سرعتی این تیم تلاش مضاعفی داشت تا بتواند روی جبران گل خورده نقش‌آفرینی کند که سرانجام در نیمه دوم ارسال او و غفلت مدافعان حریف منجر به گلزنی میلاد کمندانی شد.

 

میلاد کمندانی نیز که مثل عکاشه در آخرین ساعات نقل و انتقالات قراردادش را با شهرخودرو ثبت کرد، توانست نخستین گل خود در بازگشت به تیم مشهدی را با یک شوت زیبا به ثمر رساند که البته شادی زیاد او و هم‌تیمی‌هایش در پایان بازی بی‌نتیجه ماند و با حسرت برای آنها همراه شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر