قرار است پس از مدت‌ها ورزشگاه ثامن الائمه مشهد در لیگ برتر نیز میزبانی مسابقات را برعهده بگیرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن تعطیلات فیفادی، از پنجشنبه هفته جاری لیگ برتر فوتبال ایران در هفته پنجم پیگیری خواهد شد و در اولین دیدار هفته جدید، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در خانه پذیرای ذوب‌آهن اصفهان است.

عنابی‌پوشان مشهدی که با 1 امتیاز از چهار مسابقه قبلی خود در قعر جدول حضور دارند، امیدوارند بعد از گذراندن اردوی تدارکاتی در تهران به آمادگی ایده‌آل رسیده باشند و بتوانند نخستین پیروزی فصل را در خانه جشن بگیرند.

اتفاق مهم درباره این مسابقه تغییر محل برگزاری دیدار است؛ در شرایطی که در فصول گذشته و بعد از افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع)، تقابل‌های لیگ برتری در سه سال گذشته در این ورزشگاه انجام می‌شد، اما حالا با درخواست نیروی انتظامی و توافقات انجام شده در شورای تامین برای برگزاری مسابقه، قرار است تقابل شهر خودرو و ذوب‌آهن در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

ورزشگاه ثامن الائمه که پیش از افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع)، میزبان تیم‌های لیگ برتری بود، بعد از بازسازی دوباره در یکسال گذشته میزبانی از رقابت‌های لیگ دسته دوم و سوم کشور را داشته اما حالا قرار است با هماهنگی صورت پذیرفته، تقابل شهر خودرو و ذوب‌آهن از هفته پنجم لیگ برتر در این ورزشگاه انجام شود.

گفتنی است که این مسابقه، پنجشنبه 27 آبان‌ماه از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار می‌شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر