طلسم عجیب لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در این تیم بالاخره شکست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بازی های پاری سن ژرمن پیش از تعطیلات بازی های ملی را از دست داد و حضور او در ترکیب آلبی سلسته و تمرینات این تیم نیز تا حدی موجب دلخوری مدیران باشگاه فرانسوی را فراهم ساخته بود. اما لیونل مسی بعد از بازگشت به اردوی پاری سن ژرمن و در دیدار امشب این تیم مقابل نانت بالاخره موفق به گلزنی شد تا طلسم عجیب ناکامی او در بازی های لیگ فرانسه بالاخره شکسته شود.

در دقیقه 87 این دیدار بود که لیونل مسی پشت محوطه حرکت کرده و با ضربه ای تماشایی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل سوم پاری سن ژرمن 10 نفره را مقابل نانت به ثمر رسانده و برتری تیمش در این دیدار دشوار را قطعی سازد.

بدین ترتیب لیونل مسی بعد از 190 روز موفق شد در بازی های لیگ دروازه حریف را باز کند. آخرین بار این اتفاق با لباس بارسلونا برای این ستاره 34 ساله رخ داده بود و امشب و مقابل نانت بالاخره نام لیونل مسی در فهرست گلزنان در لیگ فرانسه ثبت شد. البته لیونل مسی در هفته های ابتدایی لیگ یک فرانسه هنوز شرایط بازی کردن را بعد از انتقال به پاری سن ژرمن هنوز به طور کامل پیدا نکرده بود و او در چند مسابقه نیز به علت مصدومیت غایب بود.

اما به هر حال احتمالا زودتر از اینها در انتظار گلزنی لیونل مسی در لباس پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه بودیم و کمتر کسی تصور می کرد این اتفاق بالاخره در دهه پایانی ماه نوامبر رخ دهد. مائوریسیو پوچتینو امیدوار است این روند درخشش لیونل مسی در ادامه فصل و به خصوص در لیگ قهرمانان نیز ادامه پیدا کند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر