استاندار مازندران به بازی خوب بازیکنان نساجی در برابر استقلال و هم چنین نتیجه ای که در این بازی به دست آمد واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع این بازی مجتبی ابراهیمی، مدیر رسانه ای باشگاه نساجی در کنفرانس خبری از بی توجهی نسبت به بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر گله کرد و گفت استادیوم مورد نظر تبدیل به استخر ماهی شده است و از استاندار جدید مازندران خواستار رسیدگی جدی به وضعیت بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر شده است.

با وجود اینکه از پایان فصل گذشته ماه های متمادی سپری شده هنوز بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر به پایان نرسیده است و تیم نساجی مجبور به بازی در استادیوم شهدای ساری می شود که چمن آن کیفیت مطلوبی ندارد.

سید محمود حسینی پور استاندار جدید مازندران در پایان بازی استقلال – نساجی که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت در صفحه شخصی اش نوشت:« بازی آبرومندانه و نتیجه رضایتبخش برو بچه های خوب نساجی در دیدار  مقابل تیم  بزرگ و پر امکانات استقلال مایه خوشحالی من و  مازندرانی های قهرمان شد. به یاری خدا با تمام توان پشتیبان ورزش استان خواهم بود.»

تیم نساجی در سومین دیدار خانگی خود چهارشنبه هفته جاری در استادیوم شهدای ساری میزبان تیم پیکان خواهد بود. مازنی ها در تلاش هستند این بازی را با حضور تماشاگر برگزار کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر