محمد دانشگر در روزی که 54 دقیقه بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته بود، یک بار موفق به نجات دروازه تیمش شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که وریا غفوری کار را از روی نیمکت آغاز کرد، محمد دانشگر بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بست و هدایت آبی ها در درون زمین را برعهده گرفت. دانشگر که در فصول گذشته حاشیه های زیادی را با خود داشت، در لیگ بیست و یکم برخلاف قبل کاملا بدون توجه به حواشی ریز و درشت اطرافش، تنها تمرکزش را روی بازی گذاشته و یکی از خوب های آبی ها در خط دفاعی بوده و همین عملکرد کم اشتباه او نیز باعث شد تا مجیدی ترجیح دهد بازوبند کاپیتانی را به این بازیکن اهدا کند.

دانشگر روز گذشته در یک صحنه ناجی دروازه تیمش شد و با حضوری به موقع توپ را راهی کرنر کرد. در دقیقه 36 بود که جانملکی با یک پاس پشت مدافعان به شکلی زیبا ایوب کلانتری را صاحب موقعیت کرد. در حالیکه این بازیکن چند متری مدافعان استقلال را جا گذاشته بود و در مصافی تک به تک با رضایی قرار داشت، پس از چند متر پیش روی ضربه اش را به سمت دروازه استقلال زد که با حضور به موقع و دخالت مثمر ثمر محمد دانشگر این توپ قطع و راهی کرنر شد تا کاپیتان آبی ها دروازه تیمش را نجات دهد.

در واقع چنانچه حضور به موقع دانشگر در آن صحنه نبود، ایوب کلانتری می توانست دروازه استقلال را باز کند. علاوه بر این، کاپیتان روز گذشته آبی ها 10 عملکرد خوب دفاعی نیز داشت که شامل 6 قطع توپ، یک دفع توپ و 3 تکل موفق بود. این بازیکن همچنین در دقایق پایانی نیمه نخست یک پاس کلیدی را از مقابل دروازه خودی برای ژستد ارسال کرد که مهاجم بلند قامت آبی ها پس از کنترل بد، توپ را از دست داد و در ادامه نیز با علیرضا حقیقی برخورد بدی داشت که منجر به دریافت یک کارت زرد برای این مهاجم اهل کشور بنین شد.

البته دانشگر در دقایق پایانی این بازی خوش شانس بود که از زمین مسابقه اخراج نشد. او که در نیمه اول یک کارت زرد گرفته بود، پس از اینکه پاس رو به عقب سیاوش یزدانی را دریافت کرد، نگاهش به سمت دیگری بود و اصلا متوجه حضور محمدسجاد قلی بیگی در کنارش نشد و پس از اینکه بازیکن نساجی توپ را ربود، دانشگر باعث سرنگونی قلی بیگی شد اما علیرضا فغانی ترجیح داد که در این صحنه کارت زرد دوم را به مدافع استقلال نشان ندهد.

البته علیرضا فغانی امروز در برنامه تلویزیونی حضور یافت و اعتراف کرد که باید در این صحنه کارت زرد دوم را به دانشگر نشان می داده اما در آن صحنه تشخیص داده است که خطای مدافع آبی ها نیازی به اخطار دوم ندارد.

به هر شکل دانشگر روز خوبی را برابر نساجی سپری کرد و همچون دیدارهای قبل حضور او ثمر بخش بود. اگر ژستد قدر پاس خوب این بازیکن را می دانست، بازوبند کاپیتانی استقلال برای دانشگر خوش یمن می شد و نام مدافع آبی ها به عنوان گلساز این بازی ثبت می شد ولی اینگونه نشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر