کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکم خود دو بازیکنی که از اختصاص 5 درصد قراردادشان به سازمان لیگ انتقاد کرده بودند را تبرئه کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسائلی که طی روزهای گذشته در فوتبال ایران مورد توجه و انتقاد قرار گرفت، موضوع کسر 5 درصد از قراردادهای اعضای تیم های لیگ برتری توسط سازمان لیگ است.

موضوع از این قرار است که همه افرادی که با باشگاه ها قرارداد دارند و در سازمان لیگ برایشان کارت صادر می‌شود باید 5 درصد از قراردادشان را به سازمان لیگ بدهند تا به مسائل مربوط به تیم های پایه و بانوان اختصاص یابد.

این مساله چند روز قبل مورد انتقاد برخی بازیکنان فوتبال مثل وریا غفوری کاپیتان استقلال و مسعود ابراهیم زاده کاپیتان ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت.

جالب اینکه سازمان لیگ به خاطر این اظهارات از دو بازیکن مذکور شکایت کرد و کمیته انضباطی در این باره تشکیل جلسه داد اما در حکم صادر شده این دو بازیکن را از هرگونه اتهامی مبرا کرد.

تبرئه شدن غفوری و ابراهیم زاده نشان دهنده حمایت کمیته انضباطی از بازیکنان در موضوع اختصاص 5 درصد قرارداد است و حالا باید دید واکنش سازمان لیگ در این خصوص چیست.

کسر این مقدار درصد از قرارداد و اختصاص آن به سازمان لیگ فوتبال مساله‌ای است که باید در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار بگیرد و کارشناسی شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر