با اعلام باشگاه منچستر یونایتد، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی از این تیم جدا شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف و عملکرد نامطلوب یونایتد در فصل جاری در نهایت گریبان اوله گونار سولسشر را گرفت و این سرمربی نروژی بعد از سه فصل از این تیم جدا شد. شنبه شب و در جلسه اضطراری هیئت مدیره پس از شکست 4-1 این تیم در واتفورد، نتیجه بر آن شد که دیگر امکان همکاری به اوله گونار سولسشر وجود ندارد و زمان قطع همکاری فرا رسیده است. پس امروز باشگاه منچستریونایتد جدایی اوله گونار سولسشر را تایید کرده و در ادامه اعلام کرد که به دنبال انتخاب یک سرمربی موقت تا پایان فصل است.

این باشگاه با وجود خرید بزرگ در فصل تابستان جیدون سانچو، کریستیانو رونالدو و رافائل واران، نتایج خوبی در فصل جاری در لیگ برتر نگرفته و در هفته های اخیر متحمل شکست های سنگینی شده است. سولسشر در دسامبر 2018 در ابتدا به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت و در ادامه و بعد از کسب نتایجی خوب از جمله غلبه بر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، قرارداد او دائمی شد.

اما این سرمربی نروژی در طول این سه سال حتی موفق به کسب یک جام هم نشد و فصل گذشته یونایتد تحت هدایت او در لیگ برتر به مقام دوم و در لیگ اروپا به نایب قهرمانی رضایت داد. علیرغم حمایت سرالکس فرگوسن و مدیرانی چون اد وودوارد و ریچارد آرنولد بعد از شکست مقابل لیورپول، در نهایت باخت سنگین مقابل واتفورد پایان کار سولسشر را رقم زد.

در بیانیه باشگاه آمده است: "اوله گونار سولسشر همیشه یک اسطوره برای باشگاه منچستریونایتد خواهد بود و ما با کمال تاسف مجبور به انجام این تصمیم سخت شدیم. گرچه شرایط در چند هفته گذشته ناامید کننده بوده، اما نباید تمام کارهایی که سولسشر در طول سه سال گذشته برای بازسازی پایه های موفقیت بلندمدت انجام داده را فراموش کرد.

از اوله برای تلاش های خستگی ناپذیر به عنوان سرمربی صمیمانه تشکر کرده و بهترین ها را برای آینده آرزو داریم. جایگاه سولسشر در تاریخ باشگاه نه فقط به خاطر روزهای حضورش در کسوت بازیکن، بلکه به عنوان یک سرمربی بزرگ و مردی که لحظات بسیار خوبی را برای ما رقم زد، همیشه حفظ خواهد شد.

او برای همیشه در اولدترافورد به عنوان بخشی از خانواده منچستریونایتد مورد استقبال قرار خواهد گرفت. حالا مایکل کریک هدایت تیم را برای بازی‌های آتی برعهده خواهد گرفت و باشگاه به دنبال انتخاب یک سرمربی موقت تا پایان فصل است."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر