برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی مدعی شد بازیکنانش مستحق هو شدن و اعتراض هواداران این تیم نیستند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم لستر سیتی بعد از ظهر امروز با نتیجه 3-0 در خانه و استادیوم کینگزپاور از چلسی شکست خورد تا در رده ضعیف دوازدهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. اما بازیکنان لسترسیتی در بین نیمه و بعد از سوت پایان توسط هواداران هو شده و مورد انتقاد آنها قرار گرفتند. برندان راجرز، سرمربی 48 ساله لسترسیتی از رفتار هواداران تیمش رضایت نداشته و معتقد است این برخورد تاثری منفی در سبک بازی تیمش می گذارد.

برندان راجرز گفت: "ما نسبت به عماکرد خود در گذشتته نگاه روشنی داریم. ما در فصول قبل بیش از حد موفق ظاهر شده، بارها توانستیم در جمع چهار تیم برتر جدول لیگ برتر باشیم و برخی از این تیم‌هایی را که بسیار قدرتمندتر از ما هستند را نیز به چالش بکشیم.

من فقط برای این بازیکنان ناامید شدم، زیرا آنها با تمام توان در ترکیب لسترسیتی ظاهر می شوند. چالش های زیادی حول بازیکنان در بیرون از زمین وجود دارد و دیدن این واکنش از سوی هواداران آنهم در نیمه ناامیدکننده بود.

 

چنین رفتارهایی برای بازیکنان بسیار مهم است و آنها نیاز به حمایت دارند. ما همیشه به احساسات هواداران و شرایط آنها احترام خواهیم گذاشت. هو کردن و انتقاد هواداران کار را برای بازیکنان سخت می کند. اگر یک بازیکن پاس و به عقب بدهد لزوما اشتباهی رخ نداده و نتیجه این تصمیم منفی نیست، اما بازیکنان این اضطراب را احساس می کنند. ما امروز مقابل یک تیم برتر بازی کردیم و باید از این نتیجه درس بگیریم. البته لسترسیتی در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه داد، اما این سبک بازی برای کسب نتیجه کافی نیست."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر