دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا در جریان برتری تیمش مقابل خیخون به میدان رفت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته هفدهم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا در حالی که امیر عابدزاده را درون دروازه داشت، از ساعت ۲۳ امشب در ورزشگاه اِل تورالین مقابل تیم رده دوازدهمی خیخون قرار گرفت.

یاران عابدزاده که پس از سه هفته شکست ناپذیری در دیدار اخیرشان نتیجه را واگذار کرده بودند، در مسابقه مقابل خیخون به روند خوب خود بازگشتند و در این بازی خانگی به برتری پُر گل دست یافتند.

تیم پونفرادینا پس از اینکه در نیمه اول دیدار با خیخون به برتری ۳ بر صفر رسید و البته تک‌گل خیخون مردود اعلام شد، در دقیقه ۴۹ یک گل خورد ولی پس از آن دوباره توانست بازی هجومی ارائه کند و یک گل دیگر بزند.

یاران عابدزاده در دیدار مقابل خیخون هشتمین برد فصل را به دست آورد تا ۲۹ امتیازی شود و در رده چهارم جدول لالیگا ۲ اسپانیا قرار بگیرد و به سه امتیازی تیم رده دومی ایبار برسد.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا که در مسابقه اخیر تیم ملی ایران مقابل سوریه به میدان رفت و دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار باشگاهی برابر خیخون چهاردهمین بار در مسابقات لالیگا ۲ اسپانیا به میدان رفت ولی در ثبت هفتمین کلین‌شیت فصل ناکام ماند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر