دروازه‌بان تیم ملی ایران نسبت به دیدارهای اخیرش در بازی امشب مقابل سوریه تغییر کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی مسابقات خود در مرحله نخست و نهایی مقدماتی جام جهانی را با هدایت دراگان اسکوچیچ برگزار کرد که همواره علیرضا بیرانوند درون دروازه بود، اما امروز سرمربی کروات یک تغییر مهم در جمع نفرات اصلی تیمش ایجاد کرده است.

علیرضا بیرانوند که طی سالیان اخیر جایگاه ثابتی در تیم ملی داشت، پس از گلی که هفته قبل مقابل لبنان دریافت کرد، امروز نیمکت‌نشین شده و امیر عابدزاده به جای او به میدان می‌رود.

بیرانوند در هر دو دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و لبنان یک گل دریافت کرد تا این اتفاق موجب خروجش از ترکیب و جایگزین شدن امیر عابدزاده که فصل موفقی در لالیگا ۲ اسپانیا پشت سر می‌گذارد، بشود.

 

امیر عابدزاده در فصل اخیر لالیگا ۲ اسپانیا ۱۳ بار برای پونفرادینا به میدان رفته که طی این مدت ۶ بار دروازه خود را بسته نگه داشته و از نظر واکنش و مهار توپ هم آمار خوبی بر جای گذاشته تا این عملکرد باعث شود به ترکیب تیم ملی ایران هم برسد.

دروازه‌بان پونفرادینا آخرین بازی خود برای تیم ملی خود را پنج ماه و نیم قبل مقابل کامبوج برگزار کرد که دروازه خود را در یک مسابقه نه چندان دشوار بسته نگه داشت ولی امشب محک جدی‌تری برابر سوریه خواهد خورد.

نکته جالب توجه ترکیب تیم‌های ملی سوریه و ایران این است که هر دو سرمربی تصمیم گرفتند دروازه‌بان‌های اول خود در دور رفت را نیمکت‌نشین کنند و در خط دروازه تغییراتی داشته باشند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر