هفته سیزدهم سوپر لیگ ترکیه تحت الشعاع بازی گالاتاسرای و فنرباغچه قرار داشت و این دربی حساس در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان پریرا همراه بود.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، بازی پرتنش دو تیم از همان دقیقه اول جنجالی شروع شد و پایان آن نیز جنجالی بود. با احتساب دقایق تلف شده در نیمه دوم، بازی 100 دقیقه به طول کشید و شاهد پایانی ترسناک در آن بودیم؛ این دیدار که داور بازی به دفعات از کارت زرد در آن استفاده کرد، یک اخراجی در داخل زمین (مارسل تیسراند) و یک اخراجی در کنار زمین (فاتح تریم) داشت.

گالاتاسرای که پس از اخراج تیسراند به تلاش خود برای رسیدن به گل دوم افزوده بود، نتوانست از برتری نفری خود استفاده کند. برخلاف جریان بازی این فنر بود که به گل دوم رسید و بعد از این گل که در دقیقه 4+90 به ثمر رسید، تنش در دربی استانبول که از همان دقایق نخست شاهد آن بودیم، به اوج خود رسید.

 

فاتح تریم، سرمربی باتجربه گالاتاسارای که در نیمه اول به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرده بود، در دقیقه 6+90 یک بار دیگر به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت زرد گرفت تا اخراج شود!

تریم در 33 تقابل قبلی خود با فنر، 12 پیروزی، 12 مساوی و 9 باخت داشت فاصله چندانی با کسب پیروزی شماره  13 نداشت اما بخت یار او و شاگردانش نبود. حملات پرتعداد گالاتاسارای برای دوباره پیش افتادن از حریف منجر به موقعیت های خطرناک مکرری شد که البته هیچ کدام به گل تبدیل نشدند. این موضوع که فشار روانی را روی تریم بالا برده بود پس از مردود اعلام شدن گل امبایه توسط VAR و به ثمر رسیدن گل برتری فنر در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه، سرمربی گالا را تا مرض انفجار پیش برد.

عصبانیت تریم به حدی بود که داور مجبور به اخراج او شد؛ بعد از اینکه سرمربی جیمبوم، کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید، اعتراضش را با حالتی شدیدتر ادامه داد و با چهره ای غضبناک برای داور بازی خط و نشان کشید؛ در این لحظات حتی اعضای تیم گالاتاسارای هم در آرام کردن سرمربی خود موفق نبودند چرا که او به حدی از کوره در رفته بود که حتی احتمال داشت یکی را زیر دست و پای خود له کرده و بکشد!

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر