رحیم استرلینگ، وینگر انگلیسی منچسترسیتی همچنان مشتاق پیوستن به بارسلونا در ماه ژانویه است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، از همان بدو ورود ژاوی به رختکن بارسلونا اخباری در مورد احتمال تقویت خط حمله این تیم در فصل زمستان منتشر شد و به نظر می رسد رحیم استرلینگ، ستاره 26 ساله منچسترسیتی مهم ترین گزینه کاتالان ها برای فصل زمستان محسوب می شود. نیمکت نشینی های گاه و بیگاه در استادیوم اتحاد باعث شده خود رحیم استرلینگ نیز خواهان انتقال به نوکمپ باشد و به نظر می رسد احتمال نهایی شدن این انتقال در ماه ژانویه کم نیست.

گرچه منابع انگلیسی مدعی شدند کادر فنی منچسترسیتی تمایلی به از دست دادن ملی پوش انگلیسی در میانه فصل ندارد، اما نشریه اسپورت تاکید خود رحیم استرلینگ می خواهد در فصل زمستان راهی بارسلونا شود و همچنان احتمال رقم خوردن این انتقال بالا است.

کمتر از 18 ماه از قرارداد رحیم استرلینگ با منچسترسیتی باقی مانده و او برای اینکه بتواند بیشتر بازی کند و در جام جهانی در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس قرار بگیرد، مایل به جدایی از منچسترسیتی است. رحیم استرلینگ اخیرا از پپ گواردیولا، سرمربی تیم خواسته که اجازه انتقال او به استادیوم نوکمپ را صادر کرده و جلوی این جدایی را نگیرد. ایده انتقال به بارسا به شدت مورد توجه استرلینگ قرار گرفته و آمدن ژاوی به عنوان سرمربی نیز این انتقال را برای ستاره انگلیسی جذاب تر می کند.

 

همچنین گواردیولا  نیز اگرچه تمایلی به از دست دادن ستاره انگلیسی ترکیب خود در این مقطع از فصل ندارد، اما بازیکنی را برخلاف میل خود نگه نخواهد داشت و به این دلایل است که به نظر رحیم استرلینگ تبدیل به مهم ترین گزینه بارسلونا برای بخش هجومی در فصل زمستان خواهد بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر