سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شد این تیم در دیدار کلیدی فصل مقابل ناپولی پیروز شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی در دربی مقابل میلان، اینتر برای حفظ شانس های قهرمانی خود چراره ای جز برتری مقابل ناپولی نداشت و این هدف در دیداری دشوار به خصوص در دقایق پایانی بالاخره مسجل شد. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر ضمن صحبت در مورد این دیدار، ابراز امیدواری کرد اینتر بعد از سال ها موفق به صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان شود.

سیمونه اینزاگی گفت: "این بازی کلیدی فصل بود، اگرچه مهم ترین مسابقه سه روز دیگر برگزار خواهد شد. ما یک تیم بسیار قدرتمند ناپولی را شکست داده و این کار را با شایستگی انجام دادیم. بازی مقابل ناپولی همیشه سخت است، به خصوص اینکه آنها به طور میانگین بالاترین آمار مالکیت توپ را در فصل جاری سری آ با 60 درصد را در اختیار دارند.

بسیاری از بازیکنان اینتر دیرهنگام و پس از سفرهای طولانی از سراسر جهان به اردوی تیم بازگشتنه و شرایط بازی نداشتند. ادین ژکو هم در بهترین شرایط خود نبود و آنخل کوره‌آ احساس درد داشت، وگرنه من او را تعویض نمی کردم.

 

پنالتی زن اصلی اینتر؟ ایوان پریشیچ، هاکان چالهان اوغلو و لائوتارو مارتینز هر کدام در تمرینات سه پنالتی زدند و هر سه را تبدیل به گل کردند، بنابراین من گفتم بین خودتان تصمیم بگیرید چه کسی پشت توپ قرار بگیرد. هاکان در حال حاضر در فرم بسیار خوبی قرار دارد و اگر امروز کارت زرد نمی گرفت، این بازیکن را از زمین خارج نمی کردم.

ما باید به همین روند ادامه دهیم. حالا باید روی بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان تمرکز کنیم، زیرا برای سال‌های متوالی که اینتر از مرحله گروهی عبور نکرده و حالا این فصل ما فرصت بزرگی برای رسیدن به این هدف داریم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر