آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، می‌تواند تیمش را در دیدار مقابل میلان همراهی کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان در جریان دیدار برابر لیورپول در ورزشگاه خانگی این تیمو با تکل خشنی که روی روبرتو فیرمینو زد، از زمین بازی اخراج شد.

این بازیکن فرانسوی در بازی برگشت برابر لیورپول در آنفیلد غایب بود. با این حال، یوفا تصمیم گرفت که جریمه این بازیکن را افزایش داده و یک بازی محرومیت دیگر نیز برای او در نظر بگیرد تا گریزمان نتواند در بازی برابر میلان به میدان برود.

با توجه به شرایط حساسی که اتلتیکو مادرید در دیدارهای لیگ قهرمانان دارد، حضور گریزمان که با پنج گل زده دومین گلزن برتر تیم دیه‌گو سیمئونه است، اهمیت زیادی دارد.

همین موضوع باعث شد که باشگاه اتلتیکو درخواست تجدید نظری را به یوفا ارائه کند. آنها مدعی بودند که دلیلی برای محرومیت دو جلسه‌ای وجود ندارد چون پیش از این نیز چنین خطاهایی صورت گرفته بود اما چنین محرومیتی برای بازیکن خاطی اعمال نشده بود.

یوفا نیز با درخواست اتلتیکو موافقت کرده و اعلام کرد که این ملی‌پوش فرانسوی می‌تواند تیمش را در بازی حساس این هفته برابر میلان همراهی کند.

شاگردان سیمئونه در حال حاضر با 4 امتیاز از 4 بازی در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده و میلان نیز با یک امتیاز از همین تعداد بازی چهارم است.

در این گروه لیورپول با 12 امتیاز از چهار بازی صدرنشین است و صعودش به مرحله یک هشتم را قطعی کرده و پورتو با پنج امتیاز از چهار بازی در رده دوم قرار دارد. آنها این هفته باید به مصاف لیورپول بروند و امیدوار هستند که بتوانند با کسب امتیاز از این بازی شانس خود برای صعود به مرحله بعدی را حفظ کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر