شاگردان کونته موفق شدند بازی باخته را با برد عوض کرده و هفته دوازدهم را با کامبکی رویایی پشت سر بگذارند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، تیم تاتنهام در اولین بازی خود تحت هدایت آنتونیو کونته به تساوی بدون گل مقابل اورتون رضایت داد و بعد از پشت سر گذاشتن فیفادی، امشب در چارچوب هفته دوازدهم میزبان لیدز یونایتد بود.

شاگردان کونته که برای جا نماندن از کورس به هر سه امتیاز بازی امشب نیاز داشتند، روبروی خود حریفی را می دیدند که تنها دو برد کسب کرده و با 4 برد و 5 مساوی جزو تیم های فانوس به دست در قعر محسوب می شد. لیدز اما با وجود چنین شرایطی غافلگیر کننده ظاهر شده و با گل دنیل جیمز در دقیقه 44، برنده راهی رختکن شد.

متحمل شدن 5 باخت در یازده بازی اخیر، باعث شده بود تا به نوعی ظرفیت باخت های تاتنهام در این مقطع پر شده باشد و این دلیلی بود بر فوتبال انتحاری اما هوشمندانه شاگردان کونته در نیمه دوم که در نهایت نتیجه داد و به یک کامبک شیرین ختم شد.

 

هویبیرگ در دقیقه 58 بازی را به تساوی کشاند و تاتنهام سی دقیقه فرصت داشت تا در خانه و در میان تشویق هوادارانش، گل دوم را زده و با پیروزی زمین را ترک کند. روی ریباند ضربه ایستگاهی که پس از برخورد به دیواره دفاعی لیدز، در آستانه ورود به دروازه با مانعی به نام تیرک دروازه مواجه شد، رگیلون گل دوم را وارد دروازه حریف کرد؛ این گل در دقیقه 69 به ثمر رسید تا میزبان بازی باخته را با برد عوض کند.

شاگردان کونته در بیست دقیقه باقی مانده به خوبی از پیروزی ارزشمند خود محافظت کردند تا با کسب پیروزی دو بر یک، 19 امتیازی شده و در مکان هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند. این اولین برد تاتنهام با سرمربی ایتالیایی اش بود که این تیم را امیدوار به روزهای آینده کرد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر