کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به تمجید از مثلث خط میانی رئال مادرید پرداخت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار مقابل گرانادا نمایش درخشانی داشته و موفق شد با چهار گل در خانه گرانادا پیروز شده و در صدر جدول قرار گیرد. کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان این دیدار از شرایط جسمانی بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرده و مدعی شد به همه بازیکنان رئال مادرید اعتماد دارد.

کارلو آنچلوتی گفت: نکته مورد علاقه من از این دیدا کیفیت و سبک بازی رئال مادرید در طول مسابقه بود. اما بعد از به ثمر رسیدن گل دوم انگار بیخیال جریان مسابقه شده و ریتم بازی ما پایین آمد که این موضوع خوشایند من نبود.

بازیکنان رئال مادرید از نظر بدنی همگی در شرایط خوب قرار دارند و به همه بازیکنان اعتماد دارم ادرمیلیتائو کمی خسته بود و ناچو به خوبی به جای او کار کرد. من از کیفیت بازی امروز رئال مادرید لذت بردم و نکته مهم برایم این یود بعد از اینکه باز شدن دروازه ما سرعت تیم کم نشد.

من تغییراتی را در ترکیب انجام دادم تا به چند بازیکنان خود استراحت داده و به برخی دیگر نیز برای دقایقی بازی بدهم. مارکو آسنسیو کاری را که از او می خواهم انجام می دهد و او امروز بهترین خصوصیات خود را نشان داد.

تونی کروس و لوکا مودریچ بهترین هافبک های جهان هستند و این دو بازیکن در سطح بسیار بالایی بازی می کنند. تحرک کروس، مودریچ و البته کاسمیرو همیشه مرا شگفت زده می کند. من از آنها خواسته هایی دارم و آنها به طور طبیعی وظایف خود را انجام می دهند."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر