مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، می‌گوید هیچ‌گاه لطفی از سوی داوری به رئال مادرید وجود نداشته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی امشب با نتیجه پر گل 4-1 موفق به شکست گرانادا و صعود به صدر جدول رقابت‌های لالیگا شد که مارکو اسنسیو زننده یکی از گل های این تیم بود. ستاره اسپانیایی رفته رفته فرم خوب خود را پیدا کرده و حالا کارلو آنچلوتی می‌تواند در ادامه فصل حساب ویژه ای روی او باز کند.

مارکو آسنسیو بعد از پیروزی رئال مادرید مقابل گرانادا گفت: "حقیقت این است که از نحوه بازی فوق العاده تیم بسیار خوشحال هستم. پس از یک دوره استراحت، رسیدن به یک پویایی مناسب دشوار است اما بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و سه امتیاز را به دست آوردیم."

گل خوردن های رئال مادرید: "این چیزی است که باید آن را تحلیل کنیم، بعد از 0-2 آنها روی دروازه ما موقعیت ایجاد کردند و یک گل به ثمر رساندند، اما ما در رختکن صحبت کردیم و در نیمه دوم قوی ظاهر شدیم. یک مسابقه عالی."

بازی های زیاد در چند روز: "ما پیش از کریسمس بازی های زیادی در لیگ قهرمانان و لالیگا خواهیم داشت و می خواهیم به بهترین شکل با آنها روبرو شویم. می دانیم که با رقبای قدرتمندی مواجه خواهیم شد اما ما برای آنها آماده هستیم."

تصمیمات داوران: "تصمیمات توسط داوران گرفته می شود، فکر می کنم آنها آماده هستند هیچ وقت هم به ما لطفی نکرده اند، ما نباید وارد این قضیه شویم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر