رودری، هافبک اسپانیایی منچسترسیتی بابت گلزنی در دیدار مقابل اورتون ابراز خوشحالی کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در خانه خود با سه گل موفق به کسب پیروزی برابر اورتون شده و فاصله سه امتیازی خود با صدر جدول و تیم چلسی را حفظ کرد. گل دوم سیتی با شلیک فوق العاده و غیرقابل مهار رودری به گوشه دروازه اورتون به ثمر رسید و این بازیکن در پایان این دیدار مدعی شد در بسیاری از موارد پاس دادن را ترجیح می دهد، اما گل امروز او مانند یک موشک بوده است.

رودری گفت: "بازی کردن بعد از تعطیلات ملی همیشه دشوار است و شما نمی دانید چه چیزی در جریان مسابقه در انتظارتان خواهد بود. دیدار دشواری بود و رویایی با تیم های تحت هدایت رافا بنتیس همیشه نزدیک و سخت است.

معمولا آنها خیلی عقب دفاع می کنند و به همین علت خلق موقعیت گلزنی و باز کردن دروازه تیم های این سرمربی دشوار است. البته که بابت گلزنی در دیدار امروز مقابل بسیار خوشحالم، زیرا من زیاد موفق به گلزنی نمی شوم.

در بسیاری از مواقع در جریان مسابقه فرصت شوت زدن به سمت دروازه حریف را ندارم و به همین دلیل به هم تیمی های خود پاس می دهم، اما در آن لحظه احساس کردم می توانم ضربه بزنم و ضربه ام شبیه به یک موشک بود. من خیلی خوشحالم و از گل زیبایی که به ثمر رساندم احساس رضایت می کنم. فکر می کنم در بسیاری از مواقع بهتر است به جای ارسال پاس خودم اقدام به ضربه زدن بکنم و بابت این گل بسیار احساس خوبی دارم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر