لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پاسخ جالبی به احتمال حضور در منچستر یونایتد داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره بعد از شکست روز گذشته منچستریونایتد برابر واتفورد، اتفاقی که هواداران این تیم انتظارش را می کشیدند رخ داد و ساعاتی پیش رسما برکناری اوله گنار سولسشر از هدایت شیاطین سرخ اعلام شد تا گمانه‌زنی‌ها در مورد سرمربی بعدی این تیم اوج بگیرد.

طی ساعات گذشته شایعات زیادی در مورد جانشین اوله گنار سولسشر مطرح شده است. در این بین گفته می شود که زین الدین زیدان اصلی‌ترین گزینه سران باشگاه انگلیسی به حساب می‌آید اما قطعاً آنها کار دشواری برای راضی کردن او پیش رو خواهند داشت چرا که اخیراً گزارش‌ها حاکی از آن بوده که سرمربی سابق رئال مادرید قصد دارد تا تابستان آینده استراحت کند و نهایتاً بعد از جام جهانی هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده بگیرد.

 

با این حال از گزینه‌های دیگری نیز برای برعهده گرفتن هدایت منچستریونایتد نام برده شده است. در همین راستا ساعتی پیش اسکای اسپورتس مدعی شد که فوق ستاره پرتغالی یونایتد یعنی کریستیانو رونالدو به سران این باشگاه خبر داده که از انتخاب لوئیس انریکه به عنوان سرمربی شیاطین سرخ استقبال می‌کند.

لوئیس انریکه که همین چند روز پیش با تیم ملی اسپانیا جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر را کسب کرد و به نظر می رسد تمام تمرکز خود را روی موفقیت لاروخا گذشته، حالا پاسخ جالبی به شایعه حضور در منچستریونایتد داده است. او گفت: "آیا امروز روز دروغ آوریل است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر