رئال مادرید با کارلو آنچلوتی نسبت به فصل قبل در چنین مقطعی شرایط به مراتب بهتری دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش"ورزش سه"، در پایان فصل گذشته زین الدین زیدان برای دومین بار از سمت مربیگری رئال استعفا کرد و کمی بعد کارلو آنچلوتی جایگزین او شد. کارلتو یک بار بین سال های 2013 تا 2015 هدایت رئال را برعهده داشت و با این تیم فاتح 4 جام از جمله لیگ قهرمانان سال 2014 شد.

سرمربی ایتالیایی اکنون یک فرصت جدید دارد تا بر تعداد افتخاراتش در رئال اضافه کند.

رئال تحت هدایت او تا به اینجای فصل 12 بازی در لالیگا انجام داده و 4 بازی نیز در لیگ قهرمانان. تیم او با یک بازی کمتر در رده سوم لالیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز صدرنشین است.

رئال با کارلتو در این 16 بازی صاحب 11 برد شده، 3 بار مساوی کرده و 2 بار نیز شکست خورده است.

رئال در بسیاری از موارد نسبت به فصل گذشته در چنین مقطعی شرایط بهتری دارد.

 

رئال آنچلوتی از حیث آمار گل زده نسبت به رئال زیدان پیشرفت داشته است. 37 گل در برابر 26 گل سال گذشته. متوسط 2.3 گل در هر بازی برابر 1.6 گل در فصل قبل. رئال مادرید در 4 بازی توانسته 4 گل یا بیشتر به ثمر برساند: 1-4 برابر آلاوس، 5-2 برابر سلتا، 6-1 برابر مایورکا و 0-5 برابر شاختار. هرچند رئال برخی بازی ها را نیز با حداقل گل برده اما باید توحه داشت که رئال با زیدان در فصل قبل نتوانست در هیچ دیداری بیش از 4 گل به ثمر برساند.

نسبت شوت به دروازه و تاثیرگذاری اش نیز نسبت به سال قبل بهتر شده است. تیم کارلتو تا همینجا 50 بار بیش از تیم زیدان اقدام شوتزنی کرده و متوسط اثرگذاری نیز از 50 درصد به 75 درصد افزایش داشته است. بدون شک متحول شدن وینیسیوس در بهبود این آمار را نمی توان نادیده گرفت.

از لحاظ دفاعی نیز تیم زیدان پس از 16 بازی فصل 21-2020، متوسط 1.3 گل در هر بازی را پذیرفته بود ولی رئال با کارلتو متوسط یک گل خورده در هر بازی را ثبت کرده است.

تنها در تعداد دریبل ها( 356 برابر 353) و مالکیت توپ، تیم زیدان نسبت به آنچلوتی بهتر عمل کرده بود که البته اختلاف ناچیز است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر