عمر مومنی کاریکاتوریست مشهور، تصویری را در حمایت زهره کودایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، عمر مومنی کاریکاتوریست معروف سایت گل، متولد اردن است که با کاریکاتورهای ورزشی اش به شهرت جهانی رسید. کاریکاتورهای مومنی تاکنون موج های اعتراضی و بحث های متعددی را در دنیای مجازی در پی داشته است.

در تازه ترین اثر این کاریکاتوریست مشهور اردنی، او تصویری از زهره کودایی سنگربان تیم ملی ایران را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذشته که او را در حال شیرجه برای تصاحب یک توپ نشان می دهد.  

تیم ملی فوتبال بانوان ایران، چندی پیش موفق شد با غلبه بر اردن در ضربات پنالتی، راهی جام ملت های آسیا شود. کودایی در آن بازی 2 ضربه پنالتی حریف را مهار کرد و نقش مهمی در صعود ایران به این پیکارها داشت. پس از آن، فدراسیون فوتبال اردن ادعایی عجیب و واهی را نسبت به زهره کودایی مطرح کرد که با واکنش های شدید کاربران فارسی و عرب زبان در فضای مجازی همراه شد.

هشتگ هایی در حمایت از کودایی از سوی کاربران لبنانی، سوری و عربی سایر کشورها به راه افتاد و روزنامه های معتبری نظیر الرایة قطر نیز در حمایت از کودایی، به ادعای زشت فدراسیون فوتبال اردن واکنش نشان دادند. حالا عمر مومنی که خود نیز متولد اردن است، با این طرح زیبا به نظر می رسد که به نوعی قصد دلجویی از کودایی را داشته است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر