سرمربی پی اس جی به ظور ضمنی تایید کرد که سرخیو راموس برابر سیتی هم شانسی برای حضور در میدان نخواهد داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، راموس از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز موفق به حضور در ترکیب این تیم نشده است.

علیرغم پیش بینی‌های خوش‌بینانه‌ای که از شرایط این بازیکن در طول هفته جاری شده بود، این مدافع همچنان جایی در ترکیب پی اس جی ندارد.

مائوریسیو پوچتینو عصر روز جمعه با کادر پزشکی پاری سن ژرمن ملاقات کرد و در نهایت تصمیم بر این شده که این بازیکن جایی در فهرست پی اس جی برای بازی برابر نانت نداشته باشد.

 

راموس از 5 می تا به حال در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفته و با این که دو هفته در تمرینات این تیم فرانسوی حضور داشت اما ظاهرا هنوز زود است که در ترکیب این تیم به میدان برود.

پی اس جی بدون راموس توانست با نتیجه 3-1 از سد نانت بگذرد و از حالا خود را مهیای بازی سرنوشت ساز برابر سیتی در لیگ قهرمانان خواهد کرد.

پوچتینو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در مورد راموس روبرو شد و در پاسخ گفت:« نمی دانم سرخیو شرایط حضور در بازی مقابل سیتی را خواهد داشت یا خیر. برای من مشاهده پیشرفت و بهبودی مصدومیتش مهم است ولی یک مساله تمرین کردن اوست و یک مساله دیگر رسیدن به سطحی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی و اینکه بتواند با مدافعان ثابت ما رقابت کند. این دو مقوله متفاوت است.»

با این اظهارنظر پوچتینو بعید به نظر می رسد که راموس برابر سیتی هم شانسی برای بازی داشته باشد و فعلا باید منتظر شکسته شدن طلسم خود بماند. 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر