به نظر می‌رسد که سرخیو راموس از حدود دو هفته دیگر آماده حضور در ترکیب پاری‌سن ژرمن خواهد بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس بعد از انتقال پر سر و صدا به پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی اخیر، روزهای سختی را در این تیم پشت سر گذاشته و تا به اینجا نتوانسته برای باشگاه فرانسوی به میدان برود؛ موضوعی که حتی در مقطعی باعث اعتراض هواداران پاری سن ژرمن شد و شایعاتی را هم درباره احتمال فسخ قرارداد او به وجود آورد.

با این حال اخیراً سرخیو راموس به تمرینات گروهی پاری‌سن‌ژرمن اضافه شد و به نظر می‌رسد که او به شکل کامل مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است. بر اساس گزارشی که Le Parisien منتشر کرده آسیب دیدگی ستاره اسپانیایی از ناحیه کف پا به شکل کامل بهبود یافته و او می تواند در تاریخ 4 دسامبر و در دیدار برابر لنس بالاخره اولین بازی رسمی خود را برای پاریسی ها انجام دهد.

همچنین پاری سن ژرمن امروز نیز تمرینات خود را بدون حضور ملی پوشان پیگیری کرد. آنها همچنین امروز یک بازی تمرینی برابر تیم جوانان‌شان انجام دادند که سرخیو راموس نیز در این دیدار حاضر بود؛ مسابقه ای که با پیروزی تیم اصلی پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید و مهم‌تر از آن نشان داد که سرخیو‌ راموس بیش از همیشه به بازگشت به میادین نزدیک شده است.

البته نکته قابل ذکر دیگر این است که باشگاه فرانسوی و سرمربی این تیم یعنی مائوریسیو پوچتینو اصلاً قصد ندارند که برای بازی کردن به سرخیو راموس فشار بیاورند و تنها زمانی از این بازیکن استفاده خواهند کرد که او به آمادگی صد درصدی رسیده باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر