استفان دی فرای و الساندرو باستونی، دو مدافع میانی اینتر در بازی های ملی دچار مصدومیت شده اند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بازی های ملی معمولا نتیجه خوبی برای باشگاه های اروپایی نداشته و بارها شاهد مصدومیت های بازیکنان بزرگ در این مقطع و دشوار شدن شرایط تیم های باشگاهی در ادامه فصل هستیم. اینتر بعد از تساوی مقابل میلان، هفته دیگر در دیداری دشوار به مصاف ناپولی می رود. فاصله هفت امتیازی با ناپولی در صدر جدول باعث شده این دیدار اهمیت فراوانی برای تیم سیمئونه اینزاگی داشته باشد و خبر بد برای او احتمال غیبت الساندرو باستونی و استفان دی فرای، دو مدافع ثابت اینتر در این دیدار است.

البته ریشه آسیب دیدگی الساندرو باستونی به دربی هفته گذشته مقابل میلان باز می گردد. این مدافع جوان در شرایطی نامطلوب و با خواسته روبرتو مانچینی راهی اردوی تیم ملی ایتالیا شده و در دیدار مقابل سوئیس حتی قادر به حضور روی نیمکت هم نبود. مصدومیت الساندرو باستونی در اردوی ایتالیا تشدید شده و او در نهایت با ترک اردو راهی کپ تمرینی اینتر شد تا آنجا زیر نظر پزشکان باشگاه روند درمان خود را طی کند.

اما در جریان تساوی غیرمنتظره دیشب تیم ملی هلند مقابل مونته نگرو که استفان دی فرای، دیگر مدافع میانی نراتزوری در دقایق پایانی دچار آسیب دیدگی شده و زمین را ترک کرد. غیبت دی فرای در دیدار سه شنبه شب تیم ملی هلند در مقابل نروژ قطعی شده و باید دید این مدافع باتجربه چند روز از میادین دور خواهد بود.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر