ستاره فرانسوی سابق سیتی نیز تایید کرد که سرخیو اگوئرو قصد دارد فوتبال را به دلیل مشکل قلبی کنار بگذارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شد که سرخیو آگوئرو در پی مشکل قلبی که چندی پیش برایش رخ داد، تصمیم به بازنشستگی گرفته است.

آگوئرو در پایان فصل گذشته با اتمام قراردادش با منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست اما او سه ماه اول فصل را به دلیل نگرانی مسئولان کادر پزشکی تیم از بابت نارسایی قلبی از دست داد و پس از آن هم دقیقاً به همین دلیل دیگر نتوانست برای آبی‌و‌اناری‌ها به میدان برود.

گویا سرخیو آگوئرو تا چند روز دیگر یک نشست خبری برگزار خواهد کرد و در آن تصمیم خود برای آویزان کردن کفش‌های را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

 

آگوئروی 33 ساله که 18 سال پیش دوران بازیگری‌اش را آغاز کرد، در جریان تساوی 1-1 بارسلونا در ابتدای ماه نوامبر دچار نارسایی قلبی شد و به این ترتیب نتوانست بیش از 4 بار برای این تیم بازی کند.

هرچند ژاوی سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی با اسپانیول این موضوع را رد کرد و گفته می شود اطرافیان آگوئرو نیز از انتشار این خبر ناراحت شده اند ولی سمیر نصری ستاره فرانسوی سابق سیتی که سال ها با آگوئرو هم تیمی بود نیز این خبر را تایید کرد.

او به کانال پلاس گفت:«  آگوئرو برایم پیغام فرستاد و متاسفانه تایید کرد که قرار است بازنشسته شود. به همین دلیل بسیار غمگینم. او بازیکنی فوق العاده بود و فکر می کنم همه دنیا نیز این را تایید می کنند. انسانی بسیار خوب و دوست داشتنی که شخصیت بزرگی دارد. خیلی ناراحتم چون بازنشستگی او اجباری است و سرخیو مجبور به این کار شده است. او عاشق فوتبال است و می خواست فصل خوبی در بارسا داشته باشد. با او ابراز همدردی کردم چون بسیار قدردانش هستم.»

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر