ماریو مانژوکیچ، ستاره سابق تیم ملی کرواسی به جمع اعضای کادر فنی تیم ملی این کشور اضافه شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مانژوکیچ حدود سه ماه قبل و در اواسط فصل تابستان رسما اعلام کرد که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. این ستاره 35 ساله که در 89 بازی برای کرواسی 33 گل به ثمر رسانده و در سال 2018 با این تیم نایب قهرمان رقابت های جام جهانی نیز شد، در ادامه یکی از چهار کمک مربی زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی خواهد بود. علاوه بر مانژوکیچ، دو بازیکن سابق دیگر کرواسی به نام های ایویکا اولیچ، دیگر مهاجم سابق بایرن و ودران یورلوکا، بازیکن سابق تاتنهام نیز در کادر فنی زلاتکو دالیچ حضور دارند.

ماریو مانژوکیچ در طول دوران ورزشی خود در رده باشگاهی نیز به افتخارات قابل توجهی دست یافت. این مهاجم جنگنده و سرزن در سال 2013 با لباس بایرن مونیخ موفق به فتح سه گانه شده و نام خود را در تاریخ این باشگاه پرافتخار به ثبت رساند.

ماریو مانژوکیچ درباره نقش جدید خود در تیم ملی کرواسی گفت: "دوست دارم با تجربه دوران ورزشی خود به نسل جدید کمک کنم. من با احساس مسئولیت فراوان و میل و جاه طلبی فراوان وارد حرفه مربیگری می شوم. تمام تلاشم را می کنم تا به سرمربی تیم ملی و سایر همکارانم در کادر فنی کمک کنم تا در نهایت شرایط در تیم ملی کرواسی بهتر از قبل بشود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر