هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، صحبت‌های جالبی را درباره سرمربی سابق این تیم مطرح کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فرداشب در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا مهمان ویارئال خواهد بود. هر دو تیم هفت امتیازی هستند و آتالانتا با پنج امتیاز آنها را تعقیب می‌کند؛ در واقع شرایط جدول به گونه‌ای است که شکست یونایتد در بازی فردا حتی می‌تواند خطر حذف را برای شیاطین سرخ در پی داشته باشد؛ تیمی که روزهای پرحاشیه ای را سپری کرده و بعد از برکناری اوله گنار سولسشر در وضعیت خیلی خوبی به سر نمی برد.

هری مگوایر، کاپیتان منچستر یونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ویارئال گفت: "من فکر می کنم در فوتبال همیشه فراز و نشیب های وجود دارد و این سخت ترین زمان ممکن برای همه در بحث باشگاهی است. شرایط چه از نظر فردی و چه تیمی خوب پیش نرفته است. ما باید چیزی را درون خود پیدا کنیم تا به واسطه آن به تمرکز و ذهنیت مناسب برسیم.

دوران سختی به عنوان یک بازیکن بوده است. میزان احترامی که برای رئیس قائل بودیم و اینکه با یکدیگر یک چالش را پشت سر گذاشتیم. این که او دیروز بیاید با ما صحبت کند بسیار سخت بود. نتیجه روز شنبه اصلا خوب نبود اما به طور کلی نتایج اخیرمان بد بوده است. البته اوله هزینه آنها را پرداخت کرد و ما هم باید مسئولیت بزرگی را بر عهده بگیریم."

 

مگوایر همچنین در مورد صحبت های پایانی اوله گنار سولسشر با بازیکنان منچستر یونایتد نیز گفت: "ما در کنار هم بودیم و هر کاری از دست‌مان برمی‌آمد انجام داده ایم. ما در ادامه نیز همه توان خود را ارائه خواهیم داد و می‌خواهیم موفق شویم. سرمربی آمد و با ما صحبت کرد و این یک لحظه بسیار احساسی بود. او یک اسطوره بود و یک اسطوره هم باقی خواهد ماند. او برای ما آرزوی موفقیت کرد و همچنان از ما حمایت خواهد کرد. او هم می‌خواهد ما به پیروزی برسیم."

مگوایر در پایان گفت: "بازیکنان باید مسئولیت همه چیز را در داخل و خارج از زمین بپذیرند. ما همیشه با هم بوده ایم و حالا خیلی ناامید هستیم. ما باید این باشگاه را به جایی که به آن تعلق داشته بازگردانیم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر