الخاندرو گریمالدو، مدافع کناری بنفیکا بازگشت به بارسلونا در سال های پیش رو رد نکرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا فردا شب در پنجمین بازی خود در گروه لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم نوکمپ مهمان بارسلونا است و این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. گریمالدو، مدافع سابق بارسلونا که در آکادمی این باشگاه پرورش یافته، در سال 2016 راهی بنفیکا شد و در سال های اخیر نمایش درخشانی در ترکیب این تیم ارائه داده است. الخاندرو گریمالدو پیش از دیدار این هفته مدعی شد در آینده احتمال بازگشت به بارسلونا وجود دارد و او هرگز علاقه خود را به این باشگاه انکار نمی کند.

الخاندو گریمالدو گفت: "بارسلونا همیشه خانه من بوده است و من هرگز در خانه را به روی خودم نمی بندم. من انکار نمی کنم که همیشه نام باشگاه بارسلونا را در قلبم نگه خواهم داشت. من در آکادمی لاماسیا بزرگ شده و از زمانی نوجوانی آرزوی بازگشت دوباره به بارسلونا یکی از رویاهای من بوده است.

من فکر می کنم که حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا می تواند همه چیز را تغییر دهد و او می تواند اعتماد به نفسی را که شاید آنها کمی  در این مدت از دست داده بودند را به بازیکنان این تیم بازگرداند. حضور ژاوی قدرت بیشتری به تیم خواهد داد. همچنین او همان ایده هایی را که به عنوان یک بازیکن در زمین پیاده می کرد را در جایگاه سرمربیگری نیز ارائه خواهد کرد. به نظر من با حضور این سرمربی، بارسلونا در طول این فصل رشد زیادی خواهد داشت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر