مربی پوهانگ استیلرز می گوید که با وجود اختلافات فنی بین تیم او و الهلال، اما آنها برای قهرمانی تلاش می کنند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال الهلال و پوهانگ استیلرز فردا شب در دیدار پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. کیم جی دونگ سرمربی پوهانگ بر آمادگی تیمش برای رویارویی با الهلال در دیدار فردا شب تاکید کرد. مسابقه ای که قرار است در حضور کامل تماشاگران و در استادیوم 67 هزار نفری  ملک فهد شهر ریاض برگزار شود.

کیم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: ما قبل از بازی بسیار هیجان زده هستیم. من به عنوان یک بازیکن قبلا تجربه قهرمانی در این تورنمنت را تجربه کرده ام. احساس و انگیزه تیم در درون رختکن بسیار خوب است زیرا ما بازی های فوق العاده ای انجام دادیم و سخت تلاش کردیم تا به فینال برسیم.

وی ادامه داد: ما کاملا آماده هستیم و به تیمم اعتماد دارم. ما به عنوان یک تیم پیشرفت کرده ایم و بسیاری از مشکلاتی را که در طول فصل با آن روبرو بودیم پشت سر گذاشته ایم. بازی برابر الهلال به ما فشار می آورد، اما ما آماده ایم تا با آن روبرو شویم.

سرمربی پوهانگ استیلرز کره جنوبی افزود: الهلال سابقه بزرگی در آسیا دارد و هیچکس نمی تواند منکر آن شود اما ما به خوبی آماده شده ایم و نقاط قوت و ضعف تیم عربستانی را بررسی کرده ایم.

وی افزود: هدف ما از ورود زودهنگام به عربستان، آماده سازی بازیکنان به خصوص به دلیل اختلاف زمانی است. در سطح فنی اختلافاتی بین دو تیم وجود دارد، اما فوتبال یک بازی تیمی است و ما بر آن غلبه خواهیم کرد. 

کیم جی دونگ 49 ساله در پایان گفت: ما برای بازی فینال هم غایبینی داریم و در تمام فصل از این غیبت ها رنج برده ایم. فکر نمی کنم تاکنون توانسته باشیم با در اختیار داشتن همه بازیکنان یک بازی را انجام داده باشیم، بنابراین به این غیبت ها عادت کرده ایم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر