گلر سابق تیم ملی فرانسه مخالف جدی جدایی کیلیان امباپه از پی اس جی است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالات تابستان اخیر به ستاره فرانسوی پاری‌سن ژرمن یعنی کیلیان امباپه اختصاص داشت. این بازیکن همانطور که خودش هم چندی پیش تایید کرده بود درخواست جدایی خود را به سران PSG ارائه داده بود اما نهایتاً آنها با جدایی امباپه مخالفت کردند تا او یک فصل دیگر در پارک دوپرنس ماندگار شود.

کیلیان امباپه ماه‌های پایانی قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن را پشت سر می گذارد و شواهد حاکی از آن است که این بازیکن همچنان هیچ برنامه ای برای ماندن در این تیم ندارد. از طرفی مصاحبه اخیر رئیس باشگاه رئال مادرید فلورنتینو پرز که تاکید کرد در تابستان شرایط برای جذب امباپه بهتر خواهد بود، گمانه زنی ها را در مورد انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو افزایش داده است.

 

برنارد لاما گلر سابق پی اس جی و تیم ملی فرانسه در مورد آینده امباپه گفت:« کیلیان پسر باهوشی است و مشاوران خوبی هم دارد. مطمئن نیستم که در پایان فصل او از پی اس جی برود. به او توصیه می کنم کمی بیشتر صبر کند چون رویاهایی در سر دارد که ماندنی شدن در پاریس به سودش خواهد بود. سال 2024 المپیک پاریس را داریم و می دانم که کیلیان می خواهد در این رقابت ها حاضر باشد.»

لاما ادامه داد:« عاشق امباپه ام و یکی از بازیکنانی است که اصلا دوست ندارم او را در تیمی غیر از پی اس جی ببینم. او همچنان با این کیفیت و ذهنیت برتر خود به درخشش ادامه خواهد داد. معتقدم گاهی شور جوانی بر صبوری غلبه می کند و کیلیان نیز هنوز در ابتدای فوتبالش است. با بازنشستگی مسی و رونالدو این امباپه است که می تواند وارث افتخارات شان شود و ترجیح می دهم او در پاریس بهترین بازیکن جهان شود، نه در هیچ تیم دیگری..»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر