ایسکو هافبک ناراضی رئال مادرید که در پایان فصل از این باشگاه جدا خواهد شد، در بازی دیروز برابر گرانادا از تصمیم کارلو آنچلوتی عصبانی شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در ورزشگاه لوس کارمنس گرانادا به برتری 1-4 دست یافت و این برد می توانست حتی پرگل تر نیز باشد. رئال تیم برتر میدان بود و پیروزی راحتی کسب کرد تا به تنهایی صدرنشین لالیگا شود.

در بازی دیروز کارلو آنچلوتی در خط میانی از کاسیمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس، مهره های قابل اطمینانش استفاده کرد ولی در یک ربع پایانی ترجیح داد با انجام تعویض هایی، به خط میانی و حمله خود جان تازه ای بدهد و به همین دلیل، ادواردو کاماوینگا، رودریگو و لوکا یوویچ راهی زمین شدند.

 

ایسکو نیز نیمه دوم کنار زمین مشغول گرم کردن بود و دقیقه 79 زمانی که یوویچ و کاماوینگا برای ورود به زمین فراخوانده شدند، تصور می کرد او نیز به میدان خواهد رفت اما پس از اینکه متوجه شد جزو تعویضی ها نیست، با حالت عصبانیت به جای گرم کردن ترجیح داد بنشیند و بازی را نظاره کند.

طبق ادعای کادنا سر، داویده آنچلوتی پسر کارلتو این مساله را به اطلاع وی می رساند و سرمربی ایتالیایی برای اینکه از یک مشکل بزرگتر جلوگیری کند، ایسکو را نیز  به جای مودریچ روانه میدان کرد.

لازم به ذکر است که از قرارداد ایسکو تنها چند ماه باقی مانده و او از ژانویه می تواند با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر