چلسی در دیداری خانگی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس به برتری 4-0 رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توخل که در لیگ برتر در صدر جدول جای دارند، امشب برابر یوونتوس هم نمایشی درخشان داشتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 بازی این بن چیلول بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع ماتیس دلیخت، مانع از باز شدن دروازه یووه شد. برتری چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 9، روی ضربه کرنر ریس جیمز، این چالوبا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 25 به گل رسیدند. روی ضربه کرنر حکیم زیاش بود که توپ با دخالت آنتونیو رودیگر به چالوبا رسید و هم با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

تنها سه دقیقه بعد یوونتوس می توانست به گل تساوی برسد اما علی رغم اینکه موراتا در موقعیتی تک به تک توپ را از ادوارد مندی عبور داد اما تیاگو سیلوا با حضور به موقع، توپ را از روی خط برگشت داد تا برتری چلسی حفظ شود.

در ادامه بعد از این گل باز هم این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 37، روی پاس هادسون اودوی، ریس جیمز صاحب موقعیت شد اما ضربه تماشایی او را وویژک شزنی با واکنشی به موقع دفع کرد.

در دقایق پایانی این نیمه هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 چلسی به پایان رسید.

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس زیاش، هادسون اودوی صاحب موقعیت شد اما باز هم دلیخت مانع گلزنی او شد.

حملات چلسی در دقیقه 55 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. این بار هم زیاش بود که موقعیت سازی کرد و ریس جیمز با شوتی غیرقابل مهار، دروازه شزنی را باز کرد.

هنوز یووه از شوک این گل خارج نشده بود که چلسی در دقیقه 58 به گل سوم رسید. روی یک حرکت تیمی عالی درون محوطه جریمه یوونتوس بود که توپ با پاس روبن لوفتوس چیک به هادسون اودوی رسید و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 78، روی پاس کوادرادو، این دیبالا بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

5 دقیقه بعد نوبت مک‌کنی بود که با یک ضربه والی پای چپ شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما این بار مندی با واکنشی تماشایی، دروازه چلسی را بسته نگه داشت.

در حالی که بازیکنان یوونتوس تا آخرین لحظه به دنبال رسیدن به گل و کم کردن سنگینی شکست بودند، این چلسی بود که در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل چهارم رسید. این بار هم زیاش بود که با توپ ربایی از مک کنی و ارسال توپ به دهانه دروازه، نقش اصلی را روی این گل داشت و ورنر با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد تا در نهایت بازی با برتری 4-0 چلسی به پایان برسد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر