یکی از خبرنگاران قطری در صفحه اینستاگرام خود پرده از استعفای ادووکات برداشت و اعلام کرد که سرمربی تیم ملی عراق از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی عراق، یکی از حریفان ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر، وضعیت خوبی را در مرحله گروهی ندارد و آن‌ها با کسب تنها 4 امتیاز از 24 امتیاز ممکن امیدهایشان را در راه رسیدن به جام جهانی از دست رفته می‌بینند.

نتایج ضعیف عراق در شرایطی رقم خورده که پیش از شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، دیک ادووکات جایگزین کاتانچ شده و عراقی‌ها امیدوار بودند تا با حضور این سرمربی نام‌آشنای هلندی بتوانند عملکرد خوبی را در راه جام جهانی داشته باشند و یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی 2022 قطر نام گیرند.

اما برخلاف تصورات، با 2 شکست و 4 تساوی، ادووکات نتوانست انتظارات را برآورده کند و به شدت مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت؛ عملکرد این سرمربی هلندی باعث شد تا برخلاف انتظارات خیلی زود پرونده حضور ادووکات در عراق بسته شود.

عمر قحطان یکی از خبرنگاران قطری در صفحه اینستاگرامی خود از پایان رسمی همکاری دیک ادووکات با تیم ملی عراق خبر داد و اعلام کرد این سرمربی هلندی بعد از تنها 115 روز حضور روی نیمکت عراق و سرمربیگری این تیم در 6 مسابقه از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

با این وصف باید دید سکان هدایت تیم ملی عراق که یکی از رقبای ایران در راه جام جهانی است و پنجشنبه 7 بهمن در ورزشگاه آزادی باید مقابل تیم ملی ایران برود، را چه کسی عهده‌دار خواهد شد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر