کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد تیمش شکست دور رفت مقابل شریف را جبران کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیدار رفت و در برنابئو با نتیجه 1-2 مقابل شریف مغلوب شده و شب عجیبی را در لیگ قهرمانان رقم زد. در آستانه مسبقه برگشت و البته بعد از رسیدن به صدر جدول لالیگا، کارلو آنچلوتی در مورد بازی برابر شریف و البته شایعه درگیری با ایسکو در جریان مسابقه ابتدای هفته مقابل گرانادا صحبت کرده است.

کارلو آنچلوتی گفت: "دیدار رفت یکی از معدود بازی هایی بود که ما در این فصل شکست خوردیم و حالا می خواهیم در دیدار برگشت نمایشی بهتر از بازی قبلی نشان دهیم. سفر طولانی و چهار ساعته ای مانند کیف به اینجا داشتیم، اما مشکلی وجود نداشت، در هتل خوبی حضور داریم و شرایط استادیوم و زمین چمن عالی است و من از دیدن این استادیوم شگفت زده شدم.

ما تجربه خوبی در دیدار رفت مقابل این تیم نداشتیم و شریف موفق شد ما را در برنابئو شکست دهد. باید اشتباهات اجتناب کرده و بدون عجله، با اعتماد به نفس، با خیال راحت در طول 90 دقیقه خوب بازی کنیم. ما  همدیگر را خیلی خوب و از حریف هم شناخت داریم. فکر می کنم باید یک بازی حرفه ای ارائه دهیم و کسب پیروزی می تواند در سرنوشت ما تعیین کننده باشد."

احتمال ایجاد تغییر در ترکیب: "من معتقدم استفاده از سیستم چرخشی یک ایده برای شاداب نگه داشتن ترکیب تیم مهم است، اما باید پویایی و تحرک تیمی را  نیز در نظر بگیریم. ما در بازی های آخر از این حیث شرایط خوبی داشتیم. فکر می کنم که ادر میلیتائو و رودریگو به ترکیب اضافه می شوند، زیرا آنها آماده و سرحال هستند."

دشواری های هدایت رئال مادرید: "نه، کار پیچیده ای نیست. اگر یک مسابقه پیش رو دارید، بهتر است یک فراری داشته باشید تا 500 تا و  این چیزی است که من در تمرینات رئال مادرید احساس می کنم. همه مربیان هر هفته در فوتبال فشار را احساس می کنند و این بخشی از کار ماست. رختکنی رئال مادرید مملو از بازیکنان باکیفیت، باشخصیت و هماهنگ است. فکر می‌کنم بازیکنان نسبت به یکدیگر احساس خوبی دارند و ما رختکنی جوان و با انگیزه در اختیار داریم."

شایعه درگیری با ایسکو در دیدار مقابل گرانادا: "من به ایسکو علاقه زیادی دارم و مشکل خاصی نیست. او به من گفت که پیش از این گرم کرده و آماده بازی کردن است. ایسکو به دلیل عدم قرار گرفتن در ترکیب عصبانی است، اما هرگز به من بی احترامی نکرده و من نیز هیچوقت به او بی احترامی نکرده ام و بین ما رابطه ای محترمانه و متقابل وجود دارد. هرگز بین من و ایسکو مشکلی وجود نخواهد داشت، زیرا ما مدتی طولانی در کنار یکدیگر کار کرده و به هم احترام می گذاریم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر