سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش بتوانند پازل های تاکتیکی مورد نظرش را در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان پیاده کنند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به نشست خبری دیدار برابر نفت مسجد سلیمان نرسید ولی از طریق تیم رسانه ای این باشگاه فایلی صوتی منتشر شده که سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی اینطور حرف هایش را درباره مصاف با شاگردان کمالوند آغاز می کند: به هر حال می دانیم فردا بازی مهمی مقابل تیم پرمهره و باتجربه تیم نفت مسجد سلیمان بازی می کنیم که  تجربه خوب حضور در لیگ را دارد. این تیم کادر فنی بسیار خوبی هم دارد و در راس آن آقای فراز کمالوند.

او در مورد شرایط بازی ادامه داد: فکر می کنم بازی خوبی خواهد بود. هر دو تیم به شرایط آگاه هستند و ما هم سعی کردیم در دو سه روزی که زمان داشتیم، خودمان را ریکاوری و مهیای این بازی کرده باشیم. البته امروز هم شش هفت سال مسیر پروازی و حرکتی تا مسجد سلیمان را داشته ایم. امیدوارم بازی از نظر کیفی در سطح خوبی باشد. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند و امیدوارم پازل های تاکتیکی هر دو تیم به بار بنشیند.

او سپس در واکنش به سوالی درباره مصدومان و محرومان تیم بیان کرد: یکی دو مصدوم داریم ولی فکر می کنم هر دو تیم چون ابتدای فصل هست بیشتر بازیکنانشان را در اختیار دارند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر