زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید در منچستر یونایتد بیش از حد در مورد گذشته حرف زده می شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در فصل 17-2016 با هدایت ژوزه مورینیو قهرمان لیگ اروپا و جام اتحادیه شد و ابراهیموویچ با زدن 28 گل در تمام رقابت‌ها به عنوان بهترین گلزن فصل این تیم معرفی شد.

یونایتد در فصل 18-2017 در لیگ برتر دوم شد و برای اولین بار پس از جدایی الکس فرگوسن این کار را انجام داد. این اتفاق در حالی رخ داد که ابراهیموویچ در اواسط فصل بلافاصله پس از بهبودی از مصدومیت جدی زانو، راهی MLS شد.

مورینیو سپس در اواخر سال 2018 برکنار شد و یونایتد از آن زمان تاکنون جامی را کسب نکرده است، در حالی که جانشین مرد پرتغالی یعنی اوله گنار سولسشر، روز یکشنبه پس از نتایج ضعیف، از هدایت این تیم برکنار شد.

زلاتان حالا در مصاحبه ای درباره دوران حضورش در منچستریونایتد صحبت کرده و می گوید: "من تجربه خوبی در انگلیس داشتم.  منچستریونایتد یک باشگاه شگفت انگیز است و ما چند جام را به دست آوردیم.

آنها بیش از حد در مورد گذشته صحبت می کنند. وقتی به آنجا رفتم، گفتم من اینجا هستم تا روی زمان حال تمرکز کنم و داستان خودم را بسازم."

زلاتان در مورد تفاوت لیگ برتر با سایر لیگ های اروپایی نیز گفت: "فکر می کنم کیفیت فنی لیگ برتر بیش از حد ارزیابی شده است. اما در عین حال لیگ برتر کیفیت های متفاوتی در زمینه هایی مثل سرعت و ریتم دارد. شما می توانید بهترین بازیکن جهان باشید، اما اگر نتوانید این سرعت و ریتم را تحمل کنید نمی توانید در لیگ برتر موفق شوید."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر