تیاگو آلکانتارا ستاره اسپانیایی لیورپول تاکید کرد تمام تمرکز خود را روی موفقیت با این تیم قرار داده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده و دو دیدار پیش رو برابر پورتو و میلان برای آنها حکم تشریفاتی را خواهد داشت. در همین راستا شاگردان یورگن کلوپ فردا یکی از این بازی ها را برابر تیم پرتغالی در آنفیلد انجام خواهند داد.

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی لیورپول، در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "من به دلیل مصدومیت و کرونا نتوانسته‌ام خیلی در لیورپول بازی کنم. با این حال مهمترین مسئله این است که تیم تمام تلاش خود را انجام دهد تا چیزی برنده شود و من هم بخشی از همین تیم محسوب می‌شوم.

من به دنبال بازی کردن و برنده شدن جام ها بودم و به همین خاطر به لیورپول آمدم. همچنین به دنبال این بودم که سبک متفاوتی از فوتبال را با یورگن کلوپ تجربه کنم. در نهایت من به دنبال برنده شدن هستم. چرا این اتفاق در اینجا به همراه یورگن کلوپ و هم‌تیمی‌هایم رخ ندهد؟"

 

شایعاتی درباره احتمال بازگشت تیاگو آلکانتارا به بارسلونا و علاقه ژاوی هرناندز به این بازیکن مطرح شده است. ستاره اسپانیایی در واکنش به این مسئله گفت: "من فقط به فوتبال بازی کردن فکر می کنم و اصلاً نگران شایعاتی که مطرح می شود نیستم. من روی وظایفی که در تیم بر عهده من قرار داده شده، تمرکز کرده‌ام. من با لیورپول قرارداد دارم و در حال حاضر مشغول تجربه چیز جدیدی در لیگ‌برتر انگلیس هستم. من می‌خواهم با لیورپول به تمام جام های ممکن دست پیدا کنم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر