سرمربی تیم آلومینیوم معتقد است که بازی امروز اگر تا صبح ادامه می یافت هم کسی گل نمی زد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر مقابل میزبان خود هوادار به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد. رسول خطیبی در نشست خبری پس از این باز با انتقاد از کیفیت بد زمین بازی گفت: کلا فوتبال زیبایی را شاهد نبودیم و فکر می کنم این موضوع به شکل بازی تیم‌ ها در زمان بازی مقابل ما برمی ‌گردد. دقایقی تیم هوادار بهتر بود و دقایقی هم تیم ما.

وی افزود: از نظر مالکیت تیم ما بهتر کار کرد و از لحاظ خلق موقعیت هم تیم هوادار موقعیت داشت و هم تیم ما موقعیت های خوبی به وجود آورد. تیم هوادار پایین جدول است و با وجود اینکه نتایج، آن نتایجی نبود که کادر فنی این تیم مدنظر داشت ولی از نظر تیمی، یک تیم خوب بودند و این را می دانستیم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به پایان بازی با نتیجه بدون گل تاکید کرد: در زمین حریف بودیم و هدف مان این است که در بیرون از زمین خودمان امتیاز بگیریم و دست پر برگردیم که این اتفاق افتاد. البته ما به دنبال برد بودیم ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. فکر می کنم اگر تا صبح بازی می کردیم، هیچ تیمی به گل نمی رسید.

خطیبی ضمن انتقاد از کیفیت پایین چمن ورزشگاه گفت: آنهایی که از تلویزیون تماشا می کردند و از بالا چمن را می دیدند فکر می کردند که یک چمن سبز و خوب است ولی من از بازیکنان که پرسیدم گفتند که اصلا نمی شود بغل پا زد و کیفیت زمین بد بود. همین که با امتیاز از زمین خارج شدیم جای شکر دارد و به بچه ها خسته نباشید می گویم. این بازی برای ما تمام شد و خودمان را آماده بازی بعد می کنیم. از هیات فوتبال البرز هم به خاطر همکاری های این چند روز تشکر می کنم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر