بایرن مونیخ موفق شد با تک گل لروی سانه بیله فلد را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امشب از سری مسابقات هفته سیزدهم میزبان تیم پایین جدولی بیله‌فلد بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-0 به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

مطابق انتظار بایرن مونیخ کار را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی توسط توماس مولر به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این ستاره آلمانی از روی خط دروازه توسط بازیکنان بیله فلد برگردانده شد.

چند دقیقه بعد باز هم این توماس مولر بود که می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما این بار ضربه او با واکنش فوق العاده خوب دروازه بان بیله فلد همراه شد.

 

در دقیقه 15 آلفونسو دیویس با دروازه بیله فلد تک به تک شد اما باز هم دروازه بان این تیم یعنی استفان اورتگا واکنشی عالی داشت و توپ را دفع کرد. در ادامه نیمه اول نیز حملات بایرن مونیخ نتیجه نداد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

بایرن مونیخ نیمه دوم را هم کاملاً هجومی آغاز کرد و چند حمله روی دروازه بیله‌فلد ترتیب داد تا اینکه نهایتا موفق شد در دقیقه 78 به گل برتری دست پیدا کند.

لروی سانه بعد از یک حرکت زیبا ضربه‌ای فوق‌العاده را روانه دروازه بیله فلد کرد و این بار هیچ کاری از دست دروازه‌بان این تیم بر نیامد تا توپ وارد دروازه شود و بایرن با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه بازی بایرن مونیخ کار را کنترل کرد تا نهایتا این مسابقه با همان تک گل لروی سانه به سود شاگردان یولیان ناگلزمان خاتمه پیدا کند و باواریایی‌ها خیلی زود صدر جدول را از دورتموند پس گرفته باشند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر