باشگاه پاری‌سن ژرمن با قرار دادن توئیتی به اولین بازی سرخیو راموس برای این تیم واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که سرخیو راموس با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، این مدافع اسپانیایی پس از سال ها و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و همانطور که انتظار می رفت به پاری سن ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه و کنار فوق ستاره های این تیم تجربه کند.

با این حال سرخیو راموس از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و همین موضوع به این بازیکن اجازه نداد که او برای تیم فرانسوی به میدان برود؛ موضوعی که حتی عصبانیت هواداران PSG را به همراه داشت و اخیراً رسانه های فرانسوی گزارش هایی در این باره منتشر کردند. اوضاع تا جایی بیخ پیدا کرد که حتی ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه پاری‌سن‌ژرمن به فسخ قرارداد با ستاره اسپانیایی نیز فکر می‌کند.

با این حال هر طور که بود امروز بالاخره طلسم این مدافع اسپانیایی شکسته شد و راموس در دیدار مقابل سنت اتین برای نخستین بار در ترکیب تیم فرانسوی به میدان رفت؛ بعد از پایان بازی نیز باشگاه پاری‌سن ژرمن به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار تصویری از سرخیو راموس به اولین بازی او برای این تیم واکنش نشان داد. پاری سن ژرمن با عبارت "اولین" این عکس از راموس را منتشر کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر