سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن از بهبودی وضعیت جسمانی‌اش و صدور کارت مربیگری‌اش خبر داد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان که به تازگی آنژیوگرافی انجام داده تا بتواند تاییدیه ایفمارک را برای حضور بر روی نیمکت شهر خودرو بگیرد، امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی هفته پنجم تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان شرکت کرد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود؛ میثاقیان در ابتدای صحبت‌های خود اشاره‌ای به گذراندن دوران کوتاه‌مدت در این تیم داشت و با این‌حال از سطح فنی تیمش ابراز رضایت داشت.

اکبر میثاقیان در بخش آغازین صحبت‌های خود گفت: این دومین هفته‌ای است که من در تیم حضور دارم، ما در کل 10 جلسه تمرینی و 2 بازی دوستانه داشتیم و حدود 10 روز است که پنجره نقل و انتقالات باز شده است؛ تیم ما شرایط خوبی نداشت.

میثاقیان با اشاره به رزومه کاری‌اش توضیح داد: من جزو مربیانی هستم که با ابومسلم، سیاه‌جامگان و پدیده افتخارات زیادی کسب کردم. من خودم تیم شهرخودرو را به لیگ برتر آوردم و مشهد به وجود این تیم نیاز دارد؛ الان حاشیه‌ها و اتفاقات فوتبالی کمتر شده است. ما باید کدورت‌ها را کنار بگذاریم و متحد باشیم. در حال حاضر مالک باشگاه تصمیم‌گیرنده است، ما دوست داریم این تیم مثل ابومسلم افتخارات زیادی کسب کند و باید به هم کمک کنیم تا شهرخودرو از شرایط بد دور شود.

سرمربی شهر خودرو با اشاره به وضعیت جسمانی برخی از بازیکنان تیمش گفت: ما چند بازیکن سرماخورده داریم اما آن‌ها به من زنگ زدند و گفتند که ما اگر بمیریم هم برای شما بازی می‌کنیم؛ این بازیکنان می‌دانند که شهرخودرو برای اهالی این شهر خیلی مهم است. یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی به ما گفتند که شهرخودرو از تیم‌های خوب لیگ برتر است، باید همه شهر پشت این تیم باشند.

وی افزود: من وقتی به ملوان، سیاه‌جامگان، شاهین بوشهر رفتم و مربی‌گری کردم، موفق شدم آن تیم‌ها را از سقوط نجات دهم؛ ما نباید سلیقه‌های شخصی را در فوتبال دخالت دهیم و باید یکدست باشیم. اگر ما متحد نباشیم، حتی اگر تیم رئال مادرید باشیم، نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

میثاقیان اشاره‌ای هم به آنژیوگرافی‌اش داشت و توضیح داد: من دو روز پیش عمل جراحی داشتم، دکترها به من گفتند که باید استراحت داشته باشی اما من به خاطر موفقیت شهرخودرو، به جمع تیم برگشتم؛ ما جانمان را فدای این تیم می‌کنیم. من آقای بیاتلو، یکی از مربی‌های آینده‌دار کشور را به شهرخودرو آوردم و این مساله بسیار مهم است.

سرمربی شهرخودرو درباره ذوب‌آهن گفت: ذوب آهن تیم خوب و جوانی است؛ بازیکنان ما مصمم هستند که این بازی را ببریم.

اکبر میثاقیان در واکنش به اردوی شهر خودرو در تهران این‌طور پاسخ داد: بعضی اوقات حرف‌هایی مطرح می‌شود که باعث دلخوری است؛ اگر ما سر بازی با گل‌گهر به تهران نمی‌رفتیم، شرایط بدتر می‌شد چون شرایط بازیکنان خیلی خاص بود. بازیکنان ما در تنش و اعتصاب بودند و باعث شد وضعیت تیم ما سخت شود.

او ادامه داد: مالک باشگاه درباره این مسائل به من گفت که شما خودت تصمیم‌گیرنده خواهید بود؛ ما در تهران تمرین کردیم و شرایط خوبی داشتیم. در حال حاضر برای هماهنگ شدن زمین تمرین در مشهد، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

سرمربی شهر خودرو درباره این‌که تیمش فردا باید در ورزشگاه ثامن الائمه به میدان برود، گفت: ما مشکلی نداریم و به نظر من می‌شود در آن ورزشگاه بازی کرد؛ امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و مقابل ذوب‌آهن پیروز باشیم. تیم ما الان شرایط خیلی خوبی دارد، این را بازیکنان هم اذعان کردند و معتقدند وضعیت خیلی بهتری پیدا کردیم. من از بازیکنان تیمم ممنون هستم.

اکبر میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا کارت مربیگری‌اش صادر شده گفت: بله صادر شده است؛ ما باید صبر کنیم که وضعیت تیم بهتر شود. شهرخودرو مشکلاتی داشته که گام به گام در حال برطرف شدن است.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر