هافبک تیم فجر می‌گوید این تیم نسبت به بضاعت خود، نتایج خوبی کسب کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، احمد رضا زنده روح در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت تیم فجر پس از باخت مقابل سپاهان گفت: خدا را شکر در دو سه اخیر از لحاظ ذهنی توانستیم یک ریکاوری خوب انجام بدهیم. همه مجموعه تیم می‌دانیم که در بازی با سپاهان شرایط خوب خودمان را نداشتیم و نمی‌توانستیم کیفیت خوب خودمان را نشان بدهیم. 

او افزود: باختیم اما الان آماده هستم که یک بازی خیلی خوب را با تمرکز و تلاش بیشتر انجام بدهیم که بتوانیم شکست هفته قبل را جبران کنیم و عملکرد خوبی را در پیش بگیریم.

زنده روح در واکنش به اعتراض تیم فجر به داوری دیدار با سپاهان اظهار داشت: هیچوقت درباره داوری صحبت نکرده‌ام اما این اتفاقات همیشه بوده و کمتر یا بیشتر برای هر تیمی اتفاق می‌افتد. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که این اشتباهات کمتر شود که تیم ها بتوانند کمتر متضرر شوند و به حق خودشان برسند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از VAR در لیگ برتر ادامه داد: وقتی در همه جای دنیا از VAR استفاده می‌شود باید در کشور ما هم این اتفاق رخ بدهد و امیدوارم که مسئولین مسئولین مرتبطه تدبیری بیاندیشند و این اقدام را انجام بدهند و VAR را بیاورند که بتوانیم فوتبال بهتری را ببینیم و به داورها هم کمک شود.

هافبک فجر در خصوص عملکرد خوب خودش در این فصل عنوان کرد: من سعی می‌کنم که وظایفی که کادرفنی به من محول کرده‌اند را به خوبی انجام بدهیم و امیدوارم که توانسته باشم این کار را بکنم و وظایفی که به من سپرده شده به خوبی انجام بدهم و به تیمم کمک کنم.

بازیکن سابق گل گهر در مورد جدایی از این تیم و پیوستن به فجرسپاسی شیراز توضیح داد: من باید به خدمت سربازی می‌رفتم و فکر می‌کنم خیریتی بود که امسال این اتفاق رخ بدهد و در خدمت تیم فجر باشم. این را به فال نیک گرفتیم و امیدوارم که بتوانیم در این فصل تمام مجموعه به هم کمک کنیم که اتفاق خوبی را برای تیم فجر و استان فارس رقم بزنیم. خدا را شکر شرایطم خوب است و امیدوارم بهتر هم پیش برود.

او با اشاره به کار کردن با علی اصغر کلانتری در فجر گفت: آقای کلانتری یکی از مربی های با تجربه ایران و استان فارس است و خوشحالم که در خدمت ایشان هستم. امیدوارم که بتوانم چیزهایی را از ایشان یاد بگیرم و بتوانیم در ادامه راه به یکدیگر کمک کنیم.

زنده روح در رابطه با وضعیت زمین ورزشگاه حافظیه که این فصل باعث اعتراض خیلی از تیم ها شده، عنوان کرد: ما هم از این موضوع خیلی ناراحتیم و فقط می‌توانیم بگوییم برای شرایطی که ورزشگاه دارد متاسفیم.

وی در واکنش به حضور تماشاگران استقلال و پرسپولیس در استادیوم در دو هفته اخیر، اظهار داشت: در دو هفته در بازی های دو تیم آزمایش ها انجام شده و فکر می‌کنم بتوانیم کم کم هواداران را با محدودیت هایی به ورزشگاه ها بیاوریم تا بتوانیم بازی ها را با تماشاگر برگزار کنیم. فکر می‌کنم به اندازه کافی بازی های بدون تماشاگر روی فوتبال ما تاثیر گذاشته و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و ما باز بتوانیم هواداران را در استادیوم ببینیم.

بازیکن فجر در خصوص بازی این تیم با پدیده در هفته هفتم لیگ توضیح داد: بازی خیلی سختی است. با شناختی که از پدیده داریم و خصوصیات اخلاقی آقای میثاقیان که همیشه تیم هایش دونده و جنگنده در مسابقات حاضر شده‌اند و نتایجی هم که کسب کرده‌اند دلیل بر ضعف تیمشان نیست و تیم خیلی خوبی هستند و شاید در بعضی بازی هایشان کم شانسی آورده‌اند و نتوانستند امتیاز کسب کنند اما ما با تمام قوا و تمام تلاش به مصاف این تیم می‌رویم که بتوانیم انشاالله یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و با دست پر از مشهد برگردیم.

او در پایان درباره عملکرد فجر در هفته های گذشته و پیش بینی از آینده این تیم گفت: تیم ما یک تیم خیلی جوانی است و تیمی است که بعد از چندین و چند سال به لیگ برتر صعود کرده است. امیدواریم که همه کنار هم بتوانیم به یکدیگر کمک کنیم و بیشتر تلاش کنیم و بیشتر برای بازی ها و تمرینات تمرکز بگذاریم که بتوانیم نتایج خیلی خوب بگیریم. فکر می‌کنم عملکرد تیم ما تا الان نسبت به بضاعتی که داشتیم قابل قبول بوده اما می‌دانیم باید این روند را بهتر و بهتر کنیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر