امید عالیشاه می‌گوید که بازیکنانی که جدید آمده اند با شرایط تیم آداپته شده‌اند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، امید عالیشاه پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که بعضی عزیزان سوار بر موجی شده‌اند که خودشان هم خبر نداشتند و تیم را تحت فشار می‌گذاشتند. حتی از سوی رسانه ها مقداری ناملایمتی داشتیم که تیم را تحت فشار بردند. طبیعی است تیمی که پنج سال قهرمان شود بالا و پایین دارد و بازی فشرده ای را گذرانده بودیم و افرادی را از دست دادیم و بازیکنانی اضافه شده بودند که تا به خودشان بیایند و با هم آداپته شوند و بتوانند کنار هم شرایط را مهیا کنند زمان می‌برد. من فکر می‌کنم الان تیم در روند خوبی افتاده و امیدوارم ادامه دار باشد.

او ادامه داد: این سه امتیاز خیلی مهم بود. دوست داشتیم مثل بازی قبل در کنار تماشاگران باشیم ولی این اتفاق نیفتاد. امیدوارم از بازی بعد دوباره هواداران را ببینیم. فوتبال بدون هواداران روح ندارد.

عالیشاه در خصوص استوری روز گذشته بازیکنان پرسپولیس عنوان کرد: نمی‌خواهم درباره این شرایط صحبت کنم. یک تصمیم جمعی بوده و یک اتفاقی افتاده که خواستیم با هواداران در میان بگذاریم و امیدوارم هر چه زودتر با تلاش آقای صدری و افرادی که هستند و می‌توانند کمک کنند ختم به خیر شود. واقعا حق این بچه ها بیشتر از اینهاست، در سرما و گرما و بدترین شرایط آب و هوایی خیلی زحمت کشیده‌اند و چه در آسیا و چه در ایران افتخارآفرینی کرده‌اند. 

وی افزود: واقعا کار هر تیمی نیست که پنج یا شش سال متوالی چنین شرایط خوبی را داشته باشد و صدر جدول باشد و هر بازی تمام وجودش را بگذارد و بجنگد. من فکر می‌کنم این بچه ها لایق بهترین ها هستند و امیدوارم به شرایطشان رسیدگی شود.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره تاثیر این حواشی روی عملکرد تیم در دربی توضیح داد: قطعا شرایط قبل از بازی روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار است ولی وقتی وارد مسابقه می‌شویم بخاطر هواداران این قضیه را فراموش می‌کنیم. حتی قبل از مسابقه هم باید شرایط مهیا شود که تیم نتیجه لازم را بگیرد. نباید به آنجا برسد که این اتفاقات رخ بدهد. واقعا برای باشگاه بزرگ و ریشه داری مثل پرسپولیس زشت است که تیمش اینطور به تلاطم بیفتد و آسیب ببیند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر