توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که در جوایز فردی فوتبال اما و اگرهای زیادی وجود دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی چلسی فرداشب در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم مهمان واتفورد خواهد بود. تیم توماس توخل در دیدار ابتدای هفته خود در استمفوردبریج مقابل منچستر یونایتد متوقف شد و حالا آبی ها با هدف پیروزی مقابل واتفورد و تثبیت صدرنشینی پا به این دیدار می گذارند.

توماس توخل، سرمربی چلسی، پیش از این بازی گفت: "می‌توانیم ببینیم که بعد از آمدن رانیری چه تفاوتی در سبک و آمار بازی واتفورد به وجود آمده است. آنها در برابر منچستر یونایتد نتیجه بسیار خوبی به دست آوردند و احساسات نیز در بازی‌شان دخیل خواهد بود چرا که هواداران شان از آنها حمایت می‌کنند. سابقه کلودیو رانیری خودش گویای همه چیز است. او در باشگاه های زیادی حضور داشته و من حالا برای اولین بار در مقابلش قرار می‌گیرم."

 

مراسم توپ طلا: "فکر می‌کنم که مراسم خوبی بود و تیم مردان و زنان ما همه شان شایسته حضور در لیست بودند. البته اگر هم آن ها به شکل انفرادی درخشش داشتند به خاطر عملکرد خوب تیم بوده است. البته چنین مراسمی انگیزه خاصی به من نمی دهد چرا که فکر می کنم اما و اگرهای زیادی در مورد جوایز فردی در فوتبال وجود دارد. در واقع مسئله مهم تلاش تیمی است زیرا یک بازیکن به تنهایی نمی تواند تیمش را به پیروزی برساند."

توخل در مورد اینکه آیا روبرت لواندوفسکی را شایسته کسب توپ طلا می دانسته یا خیر گفت: "من این حق را برای خودم قائل هستم که صحبتی در این باره نداشته باشم."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر