گابریل ماگالایس، مدافع آرسنال در اواخر فصل تابستان درگیری شدیدی با سارقان داشته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فیلم‌های دوربین مداربسته ای منتشر شده که لحظه دلخراش درگیری گابریل ماگالایس، مدافع برزیلی آرسنال در ماه آگوست در مقابل خانه‌اش با سارقان را نشان می دهد. به نظر می رسد گابریل هنگام بازگشت به محل سکونت خود در منطقه بارنت لندن مورد کمین این سارقانی که از چوب بیسبال برای درگیری با او استفاده کردند، قرار گرفته است.

یکی از این مهاجمان که عبدراهام موسی نام دارد ماه گذشته در دادگاه به پنج سال زندان محکوم شد و این تصاویر در جلسه دادگاه او توسط پلیس لندن و حالا برای عموم منتشر شده است. در تصاویر پیداست بعد از اینکه گابریل از ماشین خود خارج و وارد پارکینگ خانه خود شده، یکی از سارقان که چوب بیسبال در دست داشت به او نزدیک شده و قصد دارد بعد از کتک زدن گابریل، خودروی مرسدس بنز او را به سرقت ببرد.

مدافع آرسنال ابتدا دستان خود را بالا برد، اما پس از اینکه سارق به جلو حرکت کرده تا با چوب به او ضربه بزند، به سرعت واکنش نشان داد و به صورت او ضربه زد. در ادامه و قبل از اینکه سارق و همدستش از محل حادثه فرار کنند، گابریل سعی کرد بازوی یکی از سارقان را و کلاه او در این فعل و انفعال روی زمین افتاد که همین اتفاق باعث شد به پلیس اجازه داد تا عبدراهام موسی را از طریق تست DNA شناسایی کند.

مارتین لوئیس دادستان پرونده بیانیه ای خطاب به دادگاه هارو کراون گفت: "هیچ صدمه ای به گابریل وارد نشد، اما او واقعا شوکه شدده بود. سارقان به طور اتفاقی  این دو قربانی را انتخاب کردند، اما آنها کاملا آماده بوده و توانستند از خود مراقبت کنند."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر