دو تیم لیگ برتری با سخت ترین قرعه، وارد جام حذفی شدند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران امروز برگزار شد. در شرایطی که 12 تیم لیگ دسته اولی و باقی تیم‌ها از دسته‌های پایین‌تر جواز حضور در این مرحله را به دست آورده اند، شانزده تیم لیگ برتری وارد قرعه کشی شدند تا احتمال هر گونه رویارویی بزرگ البته با درصد پایین وجود داشته باشد.

بعداز انجام قرعه کشی تنها شاهد دو رویارویی تمام لیگ برتری بودیم. فجرسپاسی و آلومینیوم یکی از این دو تقابل است؛ جایی که شاگردان خطیبی در دومین فصل حضورشان در لیگ برتر باید مقابل تیم تازه لیگ برتری شده فجرسپاسی به میدان بروند.

اما به نظر می رسد دیگر تقابل لیگ برتری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را باید سخت ترین قرعه این دور بنامیم؛ جایی که تراکتور با سرمربی جدید خود سولدو باید مقابل تیم مس رفسنجان به میدان برود؛ نارنجی پوشان با ربیعی و خریدهای خوب شان به تیمی قابل احترام در لیگ برتر تبدیل شده اند و در حال حاضر نیز با 11 امتیاز و بالاتر از تراکتور رده دهمی، در مکان هفتم جدول حضور دارند.

تراکتور فصل گذشته مس را در رفسنجان با تک گل محمد عباس زاده شکست داده بود؛ تقابل برگشت دو تیم در تبریز اما برنده ای نداشت و با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود.

 

با توجه به اینکه هر چهار تیم دو بازی فوق از این مرحله وارد مسابقات جام حذفی شده اند، تیم میزبان از طریق قرعه کشی مشخص خواهد شد. جالب اینجاست که تراکتور و مس جمعه هفته آینده در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر