مدیران ورزش در شهر قائمشهر و استان مازندران در تلاش هستند هر چه سریعتر استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای میزبانی از بازی های نساجی آماده کنند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای فصل و به دنبال اعلام سازمان لیگ مبنی بر اینکه برگزاری بازی های لیگ برتر در چمن مصنوعی ممنوع است عملیات بازسازی استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر و هم چنین کاشت چمن طبیعی آغاز شد و نساجی بالاجبار در هفته های سپری شده از لیگ برتر دیدارهای خانگی خود را در استادیوم شهدای ساری برگزار کرد.

با توجه به تاکید استاندار و سرعتی که روند بازسازی استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر به خود گرفته به نظر می رسد این استادیوم با شروع دور برگشت بازی های لیگ برتر برای میزبانی از بازی های نساجی آماده شود. هم اکنون عملیات زیر سازی و هم چنین حفر چاه برای قرار دادن تاسیسات در کنار زمین به پایان رسیده است و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک زمین آماده کاشت چمن طبیعی شود.

باشگاه نساجی امروز در نامه ای به هیات فوتبال استان خراسان رضوی خواستار برگزاری بازی در استادیوم امام رضای مشهد تا زمان مهیا شدن استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر شده است. فعلا هیات فوتبال استان خراسان به این نامه پاسخی نداده است.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر