مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان تساوی تیمش مقابل روستوف حضور ۴۵ دقیقه‌ای در زمین داشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی که سردار آزمون را برخلاف بازی اخیرش در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم رده یازدهمی روستوف رفت.

سردار آزمون که سابقه دو سال و نیم حضور در روستوف را دارد، در نیمه اول دیدار مقابل باشگاه سابق خود نیمکت‌نشین بود و نظاره‌گر شکست ۲ بر یک زنیت سنت‌پترزبورگ در بازی امشب بود.

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در شروع نیمه دوم به ترکیب تیمش اضافه شد و یک موقعیت خطرناک هم مقابل روستوف داشت که توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.

یاران آزمون در نیمه دوم پس از حملات پیاپی در دقیقه ۶۹ توسط کلودینهو از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافتند ولی در ادامه نتوانستند به گل پیروزی برسند و به یک امتیاز بسنده کردند.

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ پس از دو پیروزی متوالی در دیدار امشب به تساوی ۲ بر ۲ خانگی مقابل روستوف دست یافت تا ۳۷ امتیازی شود و در صدر جدول لیگ برتر روسیه بماند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در دیدار مقابل روستوف پانزدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام داد ولی آمار هفت گل زده و یک پاس گل او افزایش پیدا نکرد.

سردار آزمون پس از به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش توپ را از درون دروازه برداشت تا به وسط زمین ببرد و بازی سریع‌تر آغاز شود

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر