بزرگترین علامت سوال ترکیب پرسپولیس به سمت چپ خط دفاعی این تیم مربوط است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان تنها یک نیمه فرصت یافت و با آسیب دیدگی نیمه دوم را روی نیمکت نشست، در آخرین تمرین قرمزها بدون مشکل دیگر نفرات را همراهی کرد.

 وحید امیری را می‌توان یک بازیکن نابغه دانست که با تغییر پست و جابجایی‌اش به سمت چپ یا راست زمین کیفیتش تغییری نمی‌کند. امیری در بازی قبل دو نیمه متفاوت از لحاظ پست بازی را پشت سر گذاشت و با وینگر راست آغاز و به عنوان مدافع چپ بازی را تمام کرد. شماره 19 سرخ‌ها با کنترل و پاس کلیدی‌اش زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش بود و شکی در حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس وجود ندارد.

باید دید یحیی چه تصمیمی برای ساختار اولیه تیمش خواهد گرفت. با توجه به آماده شدن سیامک نعمتی و امیدعالیشاه که قادر به بازی در وینگر راست هستند بازی امیری در دفاع چپ و نیمکت نشینی آقایی از احتمالات است. احتمال دیگر هم اعتماد دوباره به سعید آقایی است که می‌تواند در نقش یک پیستون در سمت چپ ظاهر شود و میل هجومی پرسپولیس در دربی را بیشتر کند. اگرچه در صورت ذخیره شدن سعید آقایی، گل‌محمدی می‌تواند به در اختیار داشتن یک مهره تعویضی موثر برای نیمه دوم دلگرم باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر