تیم فوتبال خیبر خرم آباد توانسته در بازگشت دوباره عبدالله ویسی به روی نیمکت این تیم، دو برد روحیه‌بخش در لیگ برتر و جام حذفی به دست آورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه" بعد از کسب 11 امتیاز از 18 امتیاز ممکن 6 هفته آغازین فصل جدید لیگ یک، محسن عاشوری سرمربی باتجربه خیبری‌ها تصمیم به جدایی توافقی گرفت و بعد از این تصمیم او، مدیران باشگاه خیبر به توافق با عبدالله ویسی رسیدند تا به مانند فصل گذشته مجدداً سکان هدایت این تیم پرطرفدار در استان لرستان به این سرمربی باتجربه برسد.

ویسی که فصل گذشته در صعود با خیبر به لیگ برتر ناکام بود و در هفته‌های پایانی لیگ یک از جمع خیبری‌ها جدا شد، حالا بازگشته تا ماموریت نیمه‌تمام خود را به پایان برساند و این تیم ریشه‌دار و قدیمی را به سطح اول فوتبال ایران برساند.

از زمان حضور عبدالله ویسی روی نیمکت خیبر، این تیم مقابل شمس‌آذر در لیگ تساوی کرده و سپس در جام حذفی موفق شد تیم شگفتی‌ساز شهرداری همدان را شکست بدهد تا آن‌ها یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی معرفی شوند.

بعد از برد در جام حذفی، شاگردان ویسی به روند پیروزی‌هایشان ادامه دادند و در هفته هشتم لیگ یک موفق شدند در خانه مقابل تیم سختکوش استقلال ملاثانی با 3 گل به برتری برسند تا خیبر با 15 امتیاز به رتبه سوم جدول صعود کند و در کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرد.

خیبری‌ها هفته آینده در سیرجان بازی دشواری را مقابل تیم آرمان‌گهر دارند، تیمی که با 14 امتیاز در موقعیت چهارم جدول است و مصاف هفته نهم، دوئلی 6 امتیازی برای شاگردان عبدالله ویسی به شمار می‌رود؛ بدون‌شک پیروزی در این مسابقه دشوار می‌تواند زمینه‌ساز بقای خیبر در کورس مدعیان و نزدیک‌تر شدن به صعود به لیگ برتر باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر